Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-29, 01:50
  #3025
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Var väl två rätt okej inslag..
Hade i alla fall varit dumt att inte försökt rädda materialet.
Citera
2015-06-29, 18:00
  #3026
Medlem
Nummer14s avatar
http://imgur.com/a/TmEmY
Citera
2015-06-29, 22:11
  #3027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nummer14
http://imgur.com/a/TmEmY

Tack för länken, intressant att läsa.

Studiosegmenten med bara May och Hammond var nästan plågsamma att se, kul touch med elefanten i rummet dock.

Goodbye..
Citera
2015-06-30, 06:13
  #3028
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Studiosegmenten med bara May och Hammond var nästan plågsamma att se,
Så tomt...så livlöst...så energilöst...men allt gott tar slut nån gång frågan är bara vad som kommer i framtiden.
Citera
2015-06-30, 15:26
  #3029
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbu
Netflix hade varit perfekt. Då släpps samtliga avsnitt samtidigt dessutom. Blir kanske ingen studio då längre, vilket man kanske kommer sakna en hel del. Veckans gäst kan man vara utan.

Men bara de kan göra fler och dyrare "roadtrips" och "challenges" så blir jag nöjd.


Så behöver det inte bli. "Better call Saul" släpptes ett avsnitt i veckan.

Jag hoppas också på Netflix i vilket fall. Överlägset vanliga kanaler.
Citera
2015-06-30, 15:32
  #3030
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Så behöver det inte bli. "Better call Saul" släpptes ett avsnitt i veckan.

Jag hoppas också på Netflix i vilket fall. Överlägset vanliga kanaler.


Fast så gör de väl bara med serier som inte bara finns på netflix..
Likadant med Orphan Black.. som de kallar "a netflix original" i Sverige.. men som inte alls är det utan sänds på BBC America i USA och finns på Amazon där..

Medan Orange is the new black som faktiskt är ett netflix original släpps hela säsonger i stöten.
Citera
2015-06-30, 16:26
  #3031
Medlem
Salgouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Så behöver det inte bli. "Better call Saul" släpptes ett avsnitt i veckan.

Jag hoppas också på Netflix i vilket fall. Överlägset vanliga kanaler.

Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Fast så gör de väl bara med serier som inte bara finns på netflix..
Likadant med Orphan Black.. som de kallar "a netflix original" i Sverige.. men som inte alls är det utan sänds på BBC America i USA och finns på Amazon där..

Medan Orange is the new black som faktiskt är ett netflix original släpps hela säsonger i stöten.

Precis. Better Call Saul är ju en AMC-serie enligt Wikipedia.
Citera
2015-06-30, 18:23
  #3032
Medlem
cem77s avatar
Synd att de inte bytt ordning på de två delarna i sista avsnittet. Hade varit betydligt värdigare att avsluta med den första delen istället för ännu ett husvagnsrace som inte ens var roligt första gången. .
Citera
2015-06-30, 22:16
  #3033
Medlem
Snapcounts avatar
Gillade Suv avsnittet..

Även om Top-gear med flashiga nya Lambos, klassiska äldre sportbilar, eller påkostade tävlings-segmet över en kontinent så syns jag att "billig-test" med äldre vrak alltid får mina mungipor att dra uppöver, det blir bara så passligt, lagom "b"...., med haverier, fingerpekande och spontana skratt

Bästa kommentaren var från Clarkson : i am 54, why am doing this ?

Bästa "beg-testet" enligt mig har jag länkat till tidigare, den med 70-tals italienska sportbilar.

Ser fram emot att se "gänget" igen på en annan kanal.
__________________
Senast redigerad av Snapcount 2015-06-30 kl. 22:18.
Citera
2015-07-29, 11:07
  #3034
Medlem
Har skrattat gott åt Top Gear genom åren, tråkigt att programmet är historia nu. I efterhand så önskar jag att de hade varit lite mer ärliga ibland men de satte underhållningen framför sanningen och det är väl rätt prioriterat för ett underhållningsprogram.

Den enda gången det verkligen störde mig var i nordpolen-specialen där jag tyckte att det gick lite väl långt med överdrifterna, hade inte blivit ett sämre program om de varit lite mer ärliga där.
Citera
2015-07-30, 12:54
  #3035
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
I'm very excited to announce that Hammond, May and I have signed a deal with .@AmazonVideo

11:58am · 30 Jul 2015 · Twitter for iPhone

https://twitter.com/JeremyClarkson/s...93373240459264
Citera
2015-07-30, 12:55
  #3036
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
https://twitter.com/JeremyClarkson/s...93373240459264
Så jävla bra! Kommer förmodligen inte vara lika bra som Top Gear, men nog tusan kommer det vara riktigt bra ändå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback