Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 01:06
  #1213
Medlem
Fick upp detta i twitter-flödet.

https://minfil.com/Kcl0N1e5b4/36B7A7...20035ABBD.jpeg

Undrar hur roligt han tyckte det var att gå igenom alla DMs och tweets mot honom.
Citera
2018-06-08, 11:51
  #1214
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
En fråga. Finns det något åtal mot Soran överhuvudtaget?

I den här tråden finns ju anklagelser om rena överfallsvåldtäkter.men utan att veta säkert så har jag intrycket av att anklagelserna inte gått till åtal.

Känns väldigt konstigt med alla skriverier om "våldtäktskurden" om det inte ens räckt till.att väcka åtal. Är det eran åsikt att man är skyldig till motsatsen kan bevisas?

Eller är det kanske Sorans etnicitet och politiska åsikter som gör honom skyldig era ögon?
__________________
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2018-06-08 kl. 11:53.
Citera
2018-06-14, 12:32
  #1215
Medlem
Mr.Nesss avatar
Verkligen älskar alla som bara antar att han är skyldig och måste dra till med glåpord likt barn på skolgården för att visa sin ståndpunkt.

Ingen vet om han är skyldig, och man är väl fortfarande oskyldig tills motsatsen är bevisad? Fast nu gäller det en utlandsfödd och då jävlar kan det inte vara annat än sanning...
Citera
2018-06-14, 12:35
  #1216
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Verkligen älskar alla som bara antar att han är skyldig och måste dra till med glåpord likt barn på skolgården för att visa sin ståndpunkt.

Ingen vet om han är skyldig, och man är väl fortfarande oskyldig tills motsatsen är bevisad? Fast nu gäller det en utlandsfödd och då jävlar kan det inte vara annat än sanning...
Det gäller Timell och Virtanen också va? Var väl lika mycket snack där om att de var skyldiga? Men vindarna verkar ha vänt lite för Timell på forumet efter rättegången.
Citera
2018-06-15, 03:15
  #1217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Verkligen älskar alla som bara antar att han är skyldig och måste dra till med glåpord likt barn på skolgården för att visa sin ståndpunkt.

Ingen vet om han är skyldig, och man är väl fortfarande oskyldig tills motsatsen är bevisad? Fast nu gäller det en utlandsfödd och då jävlar kan det inte vara annat än sanning...

Jag känner ett av hans offer och har sett de ocensurerade meddelandena till 1337likes och Dagens Nyheter. Det råder inga som helst tvivel i min mening om att han är skyldig till våldtäkt.

Då menar jag alltså inte tveksamma gråzon-grejer, utan att genom tvång och fasthållning ha sex med någon som tydligt säger nej.
Citera
2018-06-15, 04:50
  #1218
Medlem
oshin.cantwells avatar
Går det att koppla sitt twitter-jonto till en like-bot? Märkligt att han bara lajkar LFC-tweets trots att VM har startat och valrörelsen är i full swing...
Citera
2018-06-20, 15:13
  #1219
Medlem
Något nytt om Isse och kan upplysa mig lite?
Citera
2018-06-20, 20:15
  #1220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lizardangie
Något nytt om Isse och kan upplysa mig lite?

Inte hänt något speciellt sedan förundersökningen lades ned. Han har börjat lite smått att vara aktiv på Twitter dock. Han "gillamarkerade" någon Liverpool-relaterad tweet.
Citera
2018-06-21, 22:34
  #1221
Medlem
Svt publicerade inatt stand-up med våldtäksaktuelle Soran Ismail

Trodde Svt värnade om att inte lyfta fram våldtäktsmän och ge dom sändningstid?


http://piclair.com/data/21yb3.jpg
Citera
2018-06-22, 00:21
  #1222
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dedikerad
Svt publicerade inatt stand-up med våldtäksaktuelle Soran Ismail

Trodde Svt värnade om att inte lyfta fram våldtäktsmän och ge dom sändningstid?


http://piclair.com/data/21yb3.jpg

Förbannat magstarkt att se den bilden och inse att det förmodligen var ett liknande ansiktsuttryck han hade när han våldtog flickorna. Fy fan!

Håller SVT på att kratta manegen för en comeback eller varför får de för sig att göra detta?
Citera
2018-06-24, 02:34
  #1223
Medlem
DiegoRostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dedikerad
Svt publicerade inatt stand-up med våldtäksaktuelle Soran Ismail

Trodde Svt värnade om att inte lyfta fram våldtäktsmän och ge dom sändningstid?


http://piclair.com/data/21yb3.jpg
Med ett utseende som det så förstår jag varför han måste ha våldtagit för att få fitta. Hur ser grottmänniskan ut?
Citera
2018-06-24, 20:04
  #1224
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dedikerad
Svt publicerade inatt stand-up med våldtäksaktuelle Soran Ismail

Trodde Svt värnade om att inte lyfta fram våldtäktsmän och ge dom sändningstid?


http://piclair.com/data/21yb3.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Förbannat magstarkt att se den bilden och inse att det förmodligen var ett liknande ansiktsuttryck han hade när han våldtog flickorna. Fy fan!

Håller SVT på att kratta manegen för en comeback eller varför får de för sig att göra detta?

Det där är väl från S01 av "Släng Dig i Brunnen" som spelades in innan #Metoo och allt sånt drog igång, men nog började sändas mitt allt det. Jag tror jag såg alla avsnitt när de lades upp på SVT Play då och minns inte att han var med. Kan han blivit bortklippt då pga anklagelser och nu inklippt igen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback