Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-06-16, 18:14
  #1
Medlem
Tjenare! hittade någon riktigt nice misstänker jag Trenbolan Underground Labb 10ML för 600kr det är ganska prisvärt... Så jag undrar hur många Ampz jag behöver köpa och hur länge det dröjjer innan resultat.. vad jag vet så ska man ta det var 3de dag, så blev lite skeptisk.. då kan det väll inte räkka med 10 ML? jag har iaf kört både inject och orala kurer.. men aldrig rört Tren.. har bara bara hört att man blir Stenhård och stark å inga BT av det....


Tacksam för svar
Citera
2008-06-16, 21:03
  #2
Medlem
DimeWorshipers avatar
Styrka per ml?

Sen så kan du få bt av tren också, men via progestron receptorerna och inte östrogen.
Citera
2008-06-16, 23:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DimeWorshiper
Styrka per ml?

Sen så kan du få bt av tren också, men via progestron receptorerna och inte östrogen.



Vet inte styrka per ML. men Progestron receptorerna? vad är detta och vad har jag missat här då.. om jag ska va helt ärlig så har jag ingen jävla aning vad du menar :P Men räkker det inte om man kör en PCT? går det att få bort detta ''progestron'' med PCT, eller vad?
Citera
2008-06-16, 23:57
  #4
Medlem
RealClassics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.XXX
Tjenare! hittade någon riktigt nice misstänker jag Trenbolan Underground Labb 10ML för 600kr det är ganska prisvärt... Så jag undrar hur många Ampz jag behöver köpa och hur länge det dröjjer innan resultat.. vad jag vet så ska man ta det var 3de dag, så blev lite skeptisk.. då kan det väll inte räkka med 10 ML? jag har iaf kört både inject och orala kurer.. men aldrig rört Tren.. har bara bara hört att man blir Stenhård och stark å inga BT av det....


Tacksam för svar

Alltidng beror ju på hur lång kur du tänkt dig samt dosen du tänkt köra på. Sedan så spelar inte antalet ML särskillt stor roll om du inte vet hur många MG det är per ML.

Om du inte vet något om preppet så borde du låta bli det, läs på vad det är du tänker köra innan du gör det.
Citera
2008-06-17, 11:58
  #5
Medlem
DimeWorshipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.XXX
Vet inte styrka per ML. men Progestron receptorerna? vad är detta och vad har jag missat här då.. om jag ska va helt ärlig så har jag ingen jävla aning vad du menar :P Men räkker det inte om man kör en PCT? går det att få bort detta ''progestron'' med PCT, eller vad?

Kortfattat är progesteron ett annat kvinnligt könshormon, det som gör så att man behåller graviditeten.

Finns en del förebyggande metoder om du bara söker lite och läser lite om preparatet du ska stoppa i dig.
Citera
2008-06-17, 12:07
  #6
Medlem
trillobits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.XXX
Vet inte styrka per ML. men Progestron receptorerna? vad är detta och vad har jag missat här då.. om jag ska va helt ärlig så har jag ingen jävla aning vad du menar :P Men räkker det inte om man kör en PCT? går det att få bort detta ''progestron'' med PCT, eller vad?

är du norsk eller sinnes slö?
Citera
2008-06-17, 14:00
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trillobit
är du norsk eller sinnes slö?


Jag är sönder pundad och sinnes slö kul att du tog dig tiden till att skriva och citera fyfan vad du är rolig jag skiter ner mig när som! men jag gillar att kura och e stor som fan ^^
Japp jag ska läsa på men det blir lite lättare å kolla vad folk har att säga
innan jag läser jag hade tänkt å kura i cirka 2 månader eller något men vet ej om det ''Räkker''
Citera
2008-06-17, 15:04
  #8
Medlem
flashen00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.XXX
Jag är sönder pundad och sinnes slö kul att du tog dig tiden till att skriva och citera fyfan vad du är rolig jag skiter ner mig när som! men jag gillar att kura och e stor som fan ^^
Japp jag ska läsa på men det blir lite lättare å kolla vad folk har att säga
innan jag läser jag hade tänkt å kura i cirka 2 månader eller något men vet ej om det ''Räkker''

TROLLL!!!
Citera
2008-06-17, 17:22
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashen00
TROLLL!!!


Asså blir det inte lättare och svara än att fjanta sig?


Ps:


CP!
Citera
2008-06-17, 17:27
  #10
Avstängd
rollebolles avatar
IQ badboll.
Citera
2008-06-17, 18:24
  #11
Medlem
flashen00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.XXX
Asså blir det inte lättare och svara än att fjanta sig?


Ps:


CP!

Nej. Är man påläst inom ämnet så ska man inte behöva ställa såna här frågor.
Citera
2008-06-17, 18:34
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashen00
Nej. Är man påläst inom ämnet så ska man inte behöva ställa såna här frågor.



Ja men lilla gubben vem har sagt att jag är pålåst inom Tren? eftersom att jag inte kan något om Tren så frågar jag för jag vill ha mera kunskap om preppet, för jag ska börja använda det ditt jävla kött huvud. asså har du mens eller inte fått någon fitta på länge vad har du för problem seriöst? jag kurar tränar skiter äter och mår bra, men jag har hittat ett prepp som jag vill använda men TAR REDA PÅ FAKTA OM DET INNAN JAG ANVÄNDER DET!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback