2002-04-07, 18:52
Efedrin??

Överdosera inte, det är helt onödigt ca. 2530mg räcker och ta det tillsammans med dubbla mängden koffein så blir effeken 1+1=3.

Drick vatten eftersom det är vätskedrivande minst 0,5l, mer om du ska träna.

Ta ex. aspirin till som vidjar blodkärlen så blir inte effekten på hjärtat lika stor. Aspirinet förlänger även effekten utav efedrin till det 2,3,dubbla och ökar efedrinet fettförbrännande egenskaper än mer (det gör även koffeinet).
Du kan också undvika saltnatrium då detta ger vätskeansamlingar som belastar hjärtat än mer när du tar efedrin.

Efedrin är ett helt ofarligt preparat med lite förståndig hantering, du får en energikick fysiskt och mentalt men fortsätter vara dig själv och behåller ditt förstånd på kort och lång sikt.
Citera
2002-04-07, 21:10
Medlem
Efedrin??

viqa: sen när blev 1+1 3? 1+1 blir 2.
Citera
2002-04-09, 23:04
Medlem
Efedrin??

jävligt bra om man vill bli nykter om man är i däcktillstånd på fester! el ge en till din polare om du tycker han ser för trött ut när ni super...!
Citera
2002-04-10, 13:19
Medlem
Efedrin??

Killen menar att 1 efe 1 koffe = 3 , just därför att koffe ökar effes effekt såppas mycke tror ja...
Citera
2002-04-10, 13:24
Medlem
Efedrin??

2530mg efedrin 25300mg koffein, undrar om han tar det på en gång?
hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhhhahaha hahahahhahahahahahahhahahahahahhahahahhahahhahahah hahahahhahahahhahahah
Citera
2002-04-10, 14:37
Efedrin??

hihi....
Citera
2002-04-29, 09:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Efedrin??

Efedrin köpes till bra pris!!!!
Citera
2002-05-12, 22:23
Medlem
Efedrin??

2530 mg motsvarar ungefär 3 kapslar "ephedrea super-caps" á 833 mg...
Tycker själv att 3-4 sådana till en start, ett par öl, kanske en drink, 2-3 kapslar till, lite mer pilsner, funkar bra för en avslappnad klubbkväll. Till saken hör att jag numera bara går ut ett par tre gånger per år, vuxenlivet kom i kapp mig. Så för er som inte har möjlighet att, eller vill, ta mer effektfulla grejjer, är det ett helt ok preparat...
PS. Det där med pulsen... Sitter inte helt sällan och lirar nå´t på nätet, eller bara slappar hemma framför PCn när de andra lagt sig, det där med pulsen repar sig och glöms av efter ett tag, inget störande... DS
Citera
2002-05-25, 03:13
Medlem
Efedrin??

qwerzy: Nej inte i ren raffinerad form, utan i mald ört (ma huang eller Ephedrea Sinica), vidare hävdas av försäljare att innehållet efedrin är 2-3%, men den senaste angivelsen på 68 mg verkar stämma bättre. med andra ord: ca 204 mg/kapsel (vilket också verkar mycket...). Testade dessutom att röka örten i dag, smaken påminner om meth, eller affe, dock mindre utpräglat (de sistnämda synteserades i ett försök att efterlikna efedrinets struktur...), har dock druckit lite vin, ställer om mig från nattarbete till kort semester, sovit 3 timmar osv, men upplevde en kort fas av klarvakenhet... Önskar att andra delar sina erfarenheter av denna örtrökning (rökte ca 1/4 kapsel för att testa, lite på folie, lite i papper med tobak + filter) eftersom det var både kortvarigt och svagt...
Citera
2002-08-28, 00:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Efedrin??

Jag kör på 25mg efedrin och 200mg koffein, detta ca 1 timme innan träning. Jag tar också magnecyl för att som sagt minska påvfrestningen. Efedrin är HELT OFARLIGT om man tar det i längre perioder. Det som kan vara farligt, utöver extrem fysisk aktivitet och överdosering, är att ta det en dag, inte ta nästa, etc. alltså ta det lite ibland. hjärtat måste då ställa om sig hela tiden efter koncentrationen av efedrin i kroppen. detta ger slitage. lycka till...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in