Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-06-15, 20:17
  #1
Medlem
torrenttobbes avatar
Hur skulle det gå för till exempel Tottenham om dom var med i Fotbolls EM?
är klubblagen bättre än landslagen och i så fall hur mycket?
Citera
2008-06-15, 20:21
  #2
Medlem
liarsenics avatar
Klubblagen är bättre än landslagen har jag för mig. Är det så?
Citera
2008-06-15, 20:23
  #3
Avstängd
Dr steins avatar
klubblagen borde ju vara mer samspelade
Citera
2008-06-15, 20:27
  #4
Medlem
Galatasaray är väl nästan med i EM nu?
Citera
2008-06-15, 20:27
  #5
Medlem
Beror ju på vilket lag spelare spelar i?
Är alla de bästa i landslagen tror jag de vinner, men stannar ordinare spelare kvar i deras klubblag vid mötet tror jag klubblaget har stor chans att vinna.
Citera
2008-06-15, 20:30
  #6
Medlem
Tottenham hade väl knappast vunnit EM. Men till en kvart hade man gått, möjligen semi. Dock så måste jag säga att jag alltmer uppskattar landslagsfotbollen. Så jävla skönt när inte pengarna avgör hur bra ett lag är. Detta EM:et har ju varit suveränt hittils.
Citera
2008-06-15, 20:31
  #7
Avstängd
Dr steins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Tottenham hade väl knappast vunnit EM. Men till en kvart hade man gått, möjligen semi. Dock så måste jag säga att jag alltmer uppskattar landslagsfotbollen. Så jävla skönt när inte pengarna avgör hur bra ett lag är. Detta EM:et har ju varit suveränt hittils.
+1 på båda dina åsikter
Citera
2008-06-15, 20:36
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr stein
+1 på båda dina åsikter
Har väl ändå pengar att tacka för att fotbollsspelare kan göra det de är bäst på under heltid, så att de kan bli ännu bättre?
Citera
2008-06-15, 20:38
  #9
Avstängd
Dr steins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Har väl ändå pengar att tacka för att fotbollsspelare kan göra det de är bäst på under heltid, så att de kan bli ännu bättre?
helt klart men skönt att en turnering kan avgöras utan pengars inflytande
Citera
2008-06-15, 20:40
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr stein
helt klart men skönt att en turnering kan avgöras utan pengars inflytande

Jupp, man blir så jävla less när det kommer nån oligark och köper ett lag till CL-final. Fotbollens själ börjar alltmer att försvinna och då är det oerhört befriande att landslagsfotbollen finns.
Citera
2008-06-15, 21:00
  #11
Medlem
setermannens avatar
Skulle säkert sluta med att typ Milan eller Liverpool tog hem skiten, men tycker generellt att landslagsfotboll är sjukt mycket mer underhållande. Inte roligt att se ett import-Chealsea direkt. Ang. Tottenham så skulle de nog åka i kvarten.
Citera
2008-06-15, 21:04
  #12
Medlem
_Shakermakers avatar
Drar du alla klubblag över samma kant?

Jag tvivlar på att Hjortsberga IF skulle haft en chans i EM.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback