Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-14, 23:19
  #1
Medlem
Jag har blivit sugen på att börja träna hinerbana, verkar vara allsidig och rolig träning.

Finns det någon på cykel- eller kollektivtrafikavstånd från centrala Göteborg som är öppen för allmänheten?
__________________
Senast redigerad av young_george 2008-06-14 kl. 23:22.
Citera
2008-06-14, 23:23
  #2
Moderator
feldgraus avatar
Tack för att du redigerade rubriken till en informativ sådan! Det glädjer en mod ända in i hjärtat. Dock tror jag att tråden passar bättre i träningsforumet. Lycka till där. Sport -> Träning, kost och kosttillskott. /MOD

/feldgrau
Citera
2008-06-15, 00:02
  #3
Medlem
Liston Crests avatar
Nu var det ju ett par år sen jag lämnade stan men ute i Kviberg vid kasernen finns väl en gammal militär hinderbana om jag inte missminner mig.
Citera
2008-06-15, 17:03
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liston Crest
Nu var det ju ett par år sen jag lämnade stan men ute i Kviberg vid kasernen finns väl en gammal militär hinderbana om jag inte missminner mig.

Tack för tipset, ska undersöka
Citera
2008-06-15, 17:58
  #5
Medlem
bluetramps avatar
Hinderbanan vid Kviberg finns ej kvar. Är fotbollsplaner där nu.
Citera
2008-06-15, 18:48
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Hinderbanan vid Kviberg finns ej kvar. Är fotbollsplaner där nu.

Fan då, ser ut som det inte finns något alternativ i stan då. AMF4 har ju en, men inne på området och inte öppen för allmänheten.
Citera
2009-06-25, 23:04
  #7
Medlem
bump

Finns det någon lekplats helst inom centrum som kan tillgå lätta övningar som chins/dips?
Citera
2009-06-25, 23:50
  #8
Medlem
Trekojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staroprama
bump

Finns det någon lekplats helst inom centrum som kan tillgå lätta övningar som chins/dips?

Det finns en plats vid mossen som har ribbor för chins, en liten plattform i trä för armhävningar och sittups osv, samt några stockar man kan lyfta på. Den ligger längs med gångbanan mellan fysiken (på gibraltargatan) och chalmers. Det vore kanske något?
Citera
2009-06-26, 00:00
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekojja
Det finns en plats vid mossen som har ribbor för chins, en liten plattform i trä för armhävningar och sittups osv, samt några stockar man kan lyfta på. Den ligger längs med gångbanan mellan fysiken (på gibraltargatan) och chalmers. Det vore kanske något?

Mm något i den stilen får ta och leta upp det imorgon, tack!
Citera
2009-06-26, 00:03
  #10
Medlem
Trekojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staroprama
Mm något i den stilen får ta och leta upp det imorgon, tack!

Lugnt! Hoppas vägbeskrivningen räcker till.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback