2011-11-20, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellez
Jag har ingen aning faktiskt. Jag har hittat en bra vän som hjälper mig med allt sånt där nu

Men om du sticker till töyen och provar så skriv gärna här. Det hade varit kul att se om det funkade.

Försökte ringa snubbarna jag fick nummer av men inget svar, så jag sket i Töyen-iden och drog till Birkelunden, där stod det två sköna snubbar trevliga somfan, dock inte gambianer, såg ut som vem som helst. Riktigt bra grönt, 3.5g för 500 nok.
Citera
2011-11-21, 13:17
Medlem
ellezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiras
Försökte ringa snubbarna jag fick nummer av men inget svar, så jag sket i Töyen-iden och drog till Birkelunden, där stod det två sköna snubbar trevliga somfan, dock inte gambianer, såg ut som vem som helst. Riktigt bra grönt, 3.5g för 500 nok.

Härligt att det löste sig för dig Synd bara att det kostar typ dubbla priset mot vad jag är van att betala i göteborgsområdet..
Citera
2011-12-03, 17:22
Medlem
Är det bara jag då som har problem att hitta grönt i oslo? Efter att min annars pålitliga källa drog på jordenruntresa i 1,5 år så ligger det torrt sedan 2 veckor. Har cirkulerat både birkelunden och grönelykka men alla jag frågat skakar på huvudet eller säger att de bara har brunt och att det är torka sen en månad tillbaka!

Har jag otur? Fick halvt napp om en kille som hade "grindat" grönt men min kocknäsa sa nej när det luktade franskörtblanding i påsen.
Citera
2011-12-06, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kockj
Är det bara jag då som har problem att hitta grönt i oslo? Efter att min annars pålitliga källa drog på jordenruntresa i 1,5 år så ligger det torrt sedan 2 veckor. Har cirkulerat både birkelunden och grönelykka men alla jag frågat skakar på huvudet eller säger att de bara har brunt och att det är torka sen en månad tillbaka!

Har jag otur? Fick halvt napp om en kille som hade "grindat" grönt men min kocknäsa sa nej när det luktade franskörtblanding i påsen.

Det verkade inte som att det var torka på snubben jag köpte av, han ville som sagt ge mig hans nr och det uppfattar jag som att det kommer finnas, tyvärr hade jag ingen mobil på mig då så jag kunde inte skriva upp numret annars kunde jag ha gett dig det.

Försök i parken där vid Birkelunden.
Citera
2012-01-05, 12:31
Medlem
ellezs avatar
Försöker få liv i den här tråden igen!

Någon som har koll på hur man kan träffa någon som säljer hg? Jag vill inte ha några nummer eller så eftersom man inte får kranfiska men jag vill veta hur man kan träffa "rätt" folk.

//////ellez
Citera
2012-01-17, 22:02
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Försöker få liv i den här tråden igen!

Någon som har koll på hur man kan träffa någon som säljer hg? Jag vill inte ha några nummer eller så eftersom man inte får kranfiska men jag vill veta hur man kan träffa "rätt" folk.

//////ellez

Som sagt, kranfiske är ju inte OK... Så du får inga nummer av mig :P hehe!! Skämt å sidå, du ska få några tips... För som sagt grönt o andra droger flööödar i Oslo.. Skit i de där gambianerna o allt vad det är. Dock kan en egen "kola-neger" vara att rekommendera.. Iaf.. Hitta dom rätta krogarna/klubbarna och häng där en kväll.. Tex Jäger, Villa - fan nu kommer jag inte på de andra.. Men iaf, snacka med alla svenskar som hänger där.. Spec de flummiga, finns gott om dom :P Fråga runt, du kommer snart hitta ngn som kan hjälpa dig. Alla svenskar känner ju varandra med så man hittar snabbt ngt som har kontakter bra nära importörer och kokare Kämpa på !

Annars är som sagt Sofienbergsparken grymt bra på sommaren, alla röker öppet och folk är öppna o trevliga. Bara prata med första bästa!!

Men ett allmänt tips: Handla bara av svenskar eller norrmän(som hänger med svenskar) Mkt av droghandeln i Oslo står svenskarna för, iaf som sista led. Och dom är generellt sett betydligt ärligare och mer pålitliga än de "andra"..

Röker inte själv men ALLA andra i Oslo gör.. Ett helvete när man ska genom tullen på väg hem. Hundfan stannar alltid på mig

Lycka till!!!
Senast redigerad av Rolling-stoned 2012-01-17 kl. 22:07.
Citera
2012-01-19, 02:59
Medlem
ellezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Som sagt, kranfiske är ju inte OK... Så du får inga nummer av mig :P hehe!! Skämt å sidå, du ska få några tips... För som sagt grönt o andra droger flööödar i Oslo.. Skit i de där gambianerna o allt vad det är. Dock kan en egen "kola-neger" vara att rekommendera.. Iaf.. Hitta dom rätta krogarna/klubbarna och häng där en kväll.. Tex Jäger, Villa - fan nu kommer jag inte på de andra.. Men iaf, snacka med alla svenskar som hänger där.. Spec de flummiga, finns gott om dom :P Fråga runt, du kommer snart hitta ngn som kan hjälpa dig. Alla svenskar känner ju varandra med så man hittar snabbt ngt som har kontakter bra nära importörer och kokare Kämpa på !

Annars är som sagt Sofienbergsparken grymt bra på sommaren, alla röker öppet och folk är öppna o trevliga. Bara prata med första bästa!!

Men ett allmänt tips: Handla bara av svenskar eller norrmän(som hänger med svenskar) Mkt av droghandeln i Oslo står svenskarna för, iaf som sista led. Och dom är generellt sett betydligt ärligare och mer pålitliga än de "andra"..

Röker inte själv men ALLA andra i Oslo gör.. Ett helvete när man ska genom tullen på väg hem. Hundfan stannar alltid på mig

Lycka till!!!

Tack för tipsen! Jag har en stadig kille just nu men han ville ha 12lök för ett hg. Vilket är det dubbla mot vad jag hade betalat i gbg. Får väl dra en krogrunda på jäger och ragga lite på flummers.. Kanske hittar dig där?
Citera
2012-01-19, 05:04
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Tack för tipsen! Jag har en stadig kille just nu men han ville ha 12lök för ett hg. Vilket är det dubbla mot vad jag hade betalat i gbg. Får väl dra en krogrunda på jäger och ragga lite på flummers.. Kanske hittar dig där?

HUTLÖST!!!

Gå inte med på sånna deals asså!! Ja gör det, det kan rekommenderas som sagt, en vardag, och reka hammockarna framförallt :P Haha!! Satt där sj för exakt en vecka sen, och var så M.ad så jag inte visste var jag fanns... Vi satt o skratta åt den där vakten som gick helt bananas med en duschskrapa, han försökte hacka loss isen utanför... Herregud, de var de mest brända jag sett!! (iaf där och då, haha)

Tyvärr kommer du inte springa på mig då jag bor i Sverige... Men hälsar på så ofta jag kan!! Eller snarare pallar... Oslo är fuckin' sick.. Kan ju PM.a nästa gång
Citera
2012-01-22, 22:36
Medlem
Enigms avatar
Citat:

Heggen ligger tyvärr mellan 9-12 k i Oslotrakterna. En god vän sålde för några månader sen av heggen för 10000-11000 i Oslo och de gick som smör. Sjukt dyrt med röka i Norge av någon anledning. Sen händer det ju givetvis att man får 100-pris då och då men som regel så ligger priset på runt 150/g.
Citera
2012-01-23, 12:26
Medlem
Psychadelic1s avatar
Låt säga att man skulle sälja hgn i norge, hur mycket norska får man för ett riktigt fint hg bra röka?

Samt hur ska man sälja dessa hgn? Kommer antagligen åka bil över gränsen med ett par hgn åt gången.

Mvh
Citera
2012-02-04, 15:35
Medlem
ellezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Låt säga att man skulle sälja hgn i norge, hur mycket norska får man för ett riktigt fint hg bra röka?

Samt hur ska man sälja dessa hgn? Kommer antagligen åka bil över gränsen med ett par hgn åt gången.

Mvh

Du kan nog sälja ett hg bra röka för runt 10 000NOK. Det svåra för dig kommer ju bli att hitta köpare såklart. Det är få personer i denna staden som har bra röka och dom som har det säljer oftast 3-4g för 500-600kr(NOK) och oftast inga större mängder.
Citera
2012-02-06, 20:17
Medlem
niggahstolemybikes avatar
Är det någon här inne som är snäll?

Jag är ganska nyinflyttad i Oslo och min "ordinarie" kran är på semester samt att det är snuskigt med snö och svinkallt så blir svårt att hitta någon random dude i någon park

Så ifall någon kan guida mig rätt (helst ingen gatuneger) så vore det nice!

Hoj!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in