Citat:
Ursprungligen postat av ellez
Försöker få liv i den här tråden igen!
Någon som har koll på hur man kan träffa någon som säljer hg? Jag vill inte ha några nummer eller så eftersom man inte får kranfiska men jag vill veta hur man kan träffa "rätt" folk.
//////ellez
Som sagt, kranfiske är ju inte OK... Så du får inga nummer av mig :P hehe!! Skämt å sidå, du ska få några tips... För som sagt grönt o andra droger flööödar i Oslo.. Skit i de där gambianerna o allt vad det är. Dock kan en egen "kola-neger" vara att rekommendera.. Iaf.. Hitta dom rätta krogarna/klubbarna och häng där en kväll.. Tex Jäger, Villa - fan nu kommer jag inte på de andra.. Men iaf, snacka med alla svenskar som hänger där.. Spec de flummiga, finns gott om dom :P Fråga runt, du kommer snart hitta ngn som kan hjälpa dig. Alla svenskar känner ju varandra med så man hittar snabbt ngt som har kontakter bra nära importörer och kokare

Kämpa på

!
Annars är som sagt Sofienbergsparken grymt bra på sommaren, alla röker öppet och folk är öppna o trevliga. Bara prata med första bästa!!
Men ett allmänt tips: Handla bara av svenskar eller norrmän(som hänger med svenskar) Mkt av droghandeln i Oslo står svenskarna för, iaf som sista led. Och dom är generellt sett betydligt ärligare och mer pålitliga än de "andra"..
Röker inte själv men ALLA andra i Oslo gör.. Ett helvete när man ska genom tullen på väg hem. Hundfan stannar alltid på mig
Lycka till!!!