Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-08, 11:15
  #613
Medlem
chimichurris avatar
Är det tjock steffe som har gripits i Spanien?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...ipen-i-spanien
Citera
2021-06-08, 12:18
  #614
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chimichurri
Är det tjock steffe som har gripits i Spanien?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...ipen-i-spanien
Mannen är i 40-års åldern, och Steffe är dryga 50, så nej, det är inte Steffe.
Citera
2021-07-16, 03:32
  #615
Medlem
Någon som har koll på hur han lever och vad han gör idag?
Citera
2021-07-18, 21:34
  #616
Medlem
EjSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stamford
Någon som har koll på hur han lever och vad han gör idag?

Han är utfattig och pundare utan några vänner kvar och gör affärer i nivå med cykelstölder.
Citera
2021-07-20, 14:47
  #617
Medlem
[quote=EjSvensk|76611477]Han är utfattig och pundare utan några vänner kvar och gör affärer i nivå med cykelstölder.[/QUOTE.
Jag som har koll skulle svara något helt annat. Men,jag förmodlar att du har mer koll än vad jag har..
Citera
2021-09-11, 19:12
  #618
Medlem
Hur många båtar hade de i Fyrisån?
Citera
2022-02-28, 22:05
  #619
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Det är tyst om piss luffaren , har han pundat ner sig ytterligare och bor på parkbänken nere i Frankfurt eller har han tagit jobb som brevbärare...
__________________
Senast redigerad av KonstapelKlang 2022-02-28 kl. 22:10.
Citera
2022-03-14, 13:05
  #620
Medlem
[quote=Blah blah Blah|76625887]
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Han är utfattig och pundare utan några vänner kvar och gör affärer i nivå med cykelstölder.[/QUOTE.
Jag som har koll skulle svara något helt annat. Men,jag förmodlar att du har mer koll än vad jag har..



Vad gör han då? Är han i Sverige ? Tyskland som det står i dokumentären?
Citera
2022-07-30, 22:18
  #621
Medlem
Alonens avatar
Ingen som har koll på var han är, vad han gör nu för tiden?
Citera
2022-09-25, 21:14
  #622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Ingen som har koll på var han är, vad han gör nu för tiden?

Undrar ocksa, hans namn namns ju fortfarande i Uppsala. Senaste veckan, va pa ett hak, en BMW akte forbi, det sas da att ar hans bil.
Citera
2022-12-25, 23:49
  #623
Medlem
Pecka-s avatar
Har sett den där jäkla "dokumentären" nu och blev inte imponerad direkt.

Alla kriminella är losers i min värld, men tjockisen är ju bara en simpel plåtslagare som råkade vara tillräckligt antisocial för att ge sig in på brottets bana och leva i the "fast lane".

Känns riktigt bra att han är en nolla idag som lever ett totalt oglamoröst liv. Ännu bättre är att han verkar rätt bitter men han är nog förmodligen för feg/lat för att hämnas några "oförrätter". All stryk han sade sig fått i skolåren förtjänade han säkert den dryge fan.

Han fru Nicole måste vara rätt speciell som fortfarande hänger sig kvar vid honom, normala kvinnor hade ju dragit för länge sen. Men det är väl inga normala kvinnor som drar sig till typer som han.

Nu försöker han framställa sig själv som någon familjefar, men tror inte han egentligen bryr sig om någon annan än sig själv och skulle säkert om han var kapabel till det leva "high life" igen.
Citera
2022-12-27, 21:01
  #624
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Ingen som har koll på var han är, vad han gör nu för tiden?

Pundar tjack, och skrämmer småbus
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback