• 1
  • 2
2008-06-09, 15:49
Medlem
Min kompis hävdar att man kan se vilka sidor man besökt även om man raderar cookies, temp.filer, tidigare och allt sånt.
Hur gör man det?
Är lite orolig för sonen och han är nog smartare än mig på datorer ;-)
Citera
2008-06-09, 17:45
Medlem
darkdeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eh Whatever
Jo du Mr.GirlNextDoor(!?)

Finns det inga systemåterställare på fil-nivå?

Annars, låt sonen glo på porr, det är klart han gör det.
Det är normalt. Bara det inte kostar

shit va detta lät som ett ungdomsmottagnings besök.

det är en hon och jag tror hon inet vill att sonen ska se att hon kollat på porr
Citera
2008-06-09, 18:18
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkded
det är en hon och jag tror hon inet vill att sonen ska se att hon kollat på porr

Det tror faktiskt jag med
Citera
2008-06-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banshee19
Det tror faktiskt jag med

Hohoho, fan va sjukt om man... jag slutar nog där ja.
Citera
2008-06-09, 18:58
Medlem
korqs avatar
Tror inte det är något att oroa sig över, din son gör nog ingen systemåterställning än på ett tag, annars kan du ta bort den funktionen temporärt
Och mig veterligen finns det inte jättemånga sätt att få tillbaka dessa filerna.. Visst finns det program som återfinner deletade filer men men.
Citera
2008-06-09, 19:11
Medlem
Nej, jag är inte orolig för att min son kollar på porr, det hör nog snarare till det normala i hans ålder, men pga saker jag inte vill gå in på här så vill jag veta om han är på vissa sidor.
Och min vän vill inte berätta hur...

Det måste ju finnas massor här som vet hur man gör, gör man ngt i dos-prompten (eller vad det heter) eller finns det nån annan mapp de finns i trots att man deletar dem i IE?
Citera
2008-06-09, 19:24
Medlem
Du har en fil som heter index.dat som är rätt så svår att rensa för icke kunniga. Kolla upp den och öppna den i notepad. Detta om din webläsare är IE. Allt syns inte där men en del finns.

Annars är det återskapande av data som gäller för din del.
Citera
2008-06-09, 19:30
Medlem
darkdeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlnextdoor
Nej, jag är inte orolig för att min son kollar på porr, det hör nog snarare till det normala i hans ålder, men pga saker jag inte vill gå in på här så vill jag veta om han är på vissa sidor.
Och min vän vill inte berätta hur...

Det måste ju finnas massor här som vet hur man gör, gör man ngt i dos-prompten (eller vad det heter) eller finns det nån annan mapp de finns i trots att man deletar dem i IE?

Det är väll normalt ett man kollar liet porr eller, och vad hade du tänkt gör om du fick veta att han kollade? Sätta dig och snacka med han om att du inet vill att han ska titta på porr?
Spara han den plågan, han kommer ju skämma ihjäl sig. Köp nått vuxenfilter istället som blockar porr och liknande, kanske kan hjälpa?
Citera
2008-06-09, 19:57
Medlem
korqs avatar
Citat:
Det är väll normalt ett man kollar liet porr eller, och vad hade du tänkt gör om du fick veta att han kollade? Sätta dig och snacka med han om att du inet vill att han ska titta på porr?
Spara han den plågan, han kommer ju skämma ihjäl sig. Köp nått vuxenfilter istället som blockar porr och liknande, kanske kan hjälpa?
Hon sa ju precis att det INTE var det som oroade henne?
Citera
2008-06-09, 20:05
Medlem
darkdeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Hon sa ju precis att det INTE var det som oroade henne?

ja men va fan hon vill veta om han är på vissa sidor, blocka dom eller så får hon ju snacka med han, eller hur?
Citera
2008-06-09, 21:15
Medlem
MiniGangsters avatar
Citat:
ja men va fan hon vill veta om han är på vissa sidor, blocka dom eller så får hon ju snacka med han, eller hur?

Va? Vad babblar du om nu? Du började snacka om att han surfade på porr medans hon sa att det inte var det som oroade henne..
Citera
2008-06-09, 21:39
Medlem
Banshee19s avatar
Citat:

Hon kanske vill veta ifall ungen är nazist eller kanske ännu jävligare, miljöpartist! Det är ju inget man erkänner för sin morsa direkt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in