Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-11-19, 21:09
  #253
Medlem
Rufoss avatar
Helt sjuk trip! Bra skrivet.

Jag tror och hoppas att din rapport och andra liknande rapporter kan vara till hjälp för mig, om jag någonsin skulle börja snea. Att jag liksom påminner mig själv om att "det bara är LSDn som spökar", och att det som håller på att hända mig redan har hänt för tusentals andra människor.

Kanske naivt, men jag hoppas iaf.
Citera
2018-05-06, 11:30
  #254
Medlem
megasinned1s avatar
Bra tripp men läskig och otroligt obehaglig 4/5 Vet att LSD är starkt och speciellt.
Citera
2018-05-06, 14:41
  #255
Medlem
fan å ja tyckte ja snea sjukt på svamp. dröm tripp jag hade ju... lagarna borde nog ses över fyllecell i detta skick hade ju kunnat sluta med en total förskräckelse.

5/5
Citera
2018-06-16, 10:10
  #256
Medlem
DenGamlaGulas avatar
Så sjukt att dom satte dig i fyllecell

Grymt bra skrivet iaf!
Citera
2018-09-03, 10:56
  #257
Medlem
NicotinSativas avatar
Kefft att de skjutsade dig till fyllecell ist för psyk. Dock var det läbbigt på psyk för min del.

Man ska alltid ha en tripp killer när man intar psykadelier tycker jag faktiskt såsom Benzo, det hjälper jättemycket när man hamnar i sig själv.

Min sne tripp/psykos inträffade i mitten av Januari och jag kom över den ca 2-3 veckor efter händelsen.
Själv så försökte man ta sitt liv framför ett tåg pga tidtabellen aldrig ticka ner och jag var i ett helvete.

Läbbigt i stunden men intressant efteråt hur allt kunde uppkomma ur ens hjärna.

4/5 :-)
__________________
Senast redigerad av NicotinSativa 2018-09-03 kl. 10:58.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback