2008-06-08, 00:11
Medlem
Har ni sett reklamen för Lätta (smöret) med Petra Hultgren? Har ni någon aning om vart någonstans den är inspelad?
Senast redigerad av bmed 2008-06-08 kl. 00:15.
Citera
2008-06-08, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Har ni sett reklamen för Lätta (smöret) med Petra Hultgren? Har ni någon aning om vart någonstans den är inspelad?

är det verkligen petra? jag tyckte det också..men reklamen ser ju dubbad ut
Citera
2008-06-23, 21:28
Medlem
Jag har också undrat - skitkasst dubbad, men det ser verkligen ut som Petra Hultgren. Någon som vet? Har lätta köpt in nån billig tysk reklam och gjort om den eller..?
Citera
2008-06-24, 14:02
Medlem
det kan ju vara så att dom bara har lagt in ljudet kasst efter.. Petra har väl ett ärr på ena kinden..ser man det kanske?
Citera
2008-06-24, 14:21
Medlem
Najsels avatar
Hatar dubbade reklamer, precis som alla tvättmedelsreklamer, varför är dom alla dubbade?
Citera
2008-06-25, 10:15
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av behr
är det verkligen petra? jag tyckte det också..men reklamen ser ju dubbad ut

Jo, det är Petra och det är hennes röst också i dubbningen. Nåt måste ha gått fel för det finns ingen anledning att dubba reklamen annars...

På tal om margarin. I Carlshamns nya reklam säger de att "Carlshamn är tillbaka igen". Har de varit borta från marknaden och i sånt fall varför?
.
Citera
2008-06-25, 13:00
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Lika bra det. Man har ju sluppit deras hjärndöda gottgottigottgott reklamer ett bra tag nu
Citera
2008-06-25, 15:02
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsTheZodiac
Lika bra det. Man har ju sluppit deras hjärndöda gottgottigottgott reklamer ett bra tag nu

Hjärndött ja men jag tyckte det var gulligt. Dessutom bra mkt gulligare än de nya filmerna med kändisar som gottar sig.
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in