Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-24, 16:21
  #13
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvennen
Är hon singel?

Hon verkar bo ensam i alla fall.

Intresserad?
Citera
2013-10-24, 19:28
  #14
Medlem
Haha, den damen har jag kört hem en gång från en av TV:4s personalfester i frihamnen. Fick hela taxin full utav fulla TV4 människor. Det var mest prat om knulla under hela resan. En snubbe frågade Soraya "varför har inte vi knullat ännu".

Verkar vara kutym på TV4 att alla skall sätta på alla. Soraya blev sist kvar i taxin men hade bara 100 kr, jag stannade taxametern när den nådde 100 och körde resten av den korta sträcka till Björkhagen/Johanneshov gratis. Hon är Iranier men troligtvis född här. Hon var tacksam för att jag såg till att hon kom hem så jag har inget ont ord att säga om henne, till skillnad från alla andra stroppiga TV4 brudar. (Malou är värst).
Citera
2013-10-27, 14:08
  #15
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ned Flander
......

Verkar vara kutym på TV4 att alla skall sätta på alla. Soraya blev sist kvar i taxin men hade bara 100 kr, jag stannade taxametern när den nådde 100 och körde resten av den korta sträcka till Björkhagen/Johanneshov gratis. Hon är Iranier men troligtvis född här. Hon var tacksam för att jag såg till att hon kom hem så jag har inget ont ord att säga om henne, till skillnad från alla andra stroppiga TV4 brudar. (Malou är värst).

Det där tror jag på, TV-folk är generellt ett drägg, men Soraya verkar vara både trevlig och snygg!
Citera
2013-10-28, 08:37
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ned Flander
Haha, den damen har jag kört hem en gång från en av TV:4s personalfester i frihamnen. Fick hela taxin full utav fulla TV4 människor. Det var mest prat om knulla under hela resan. En snubbe frågade Soraya "varför har inte vi knullat ännu".

Verkar vara kutym på TV4 att alla skall sätta på alla. Soraya blev sist kvar i taxin men hade bara 100 kr, jag stannade taxametern när den nådde 100 och körde resten av den korta sträcka till Björkhagen/Johanneshov gratis. Hon är Iranier men troligtvis född här. Hon var tacksam för att jag såg till att hon kom hem så jag har inget ont ord att säga om henne, till skillnad från alla andra stroppiga TV4 brudar. (Malou är värst).

Ja hon är svensk med en iransk pappa.

Hon är en duktig nyhetsuppläsare! Kul med någonting nytt istället för alla trötta gamla sextioåringar som tidigare läst nyheterna..
Citera
2013-10-28, 17:34
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leach
När gjordes könsbytet?

Det undrar jag också faktiskt... :-)
Citera
2013-10-28, 18:01
  #18
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ned Flander
Haha, den damen har jag kört hem en gång från en av TV:4s personalfester i frihamnen. Fick hela taxin full utav fulla TV4 människor. Det var mest prat om knulla under hela resan. En snubbe frågade Soraya "varför har inte vi knullat ännu".

Verkar vara kutym på TV4 att alla skall sätta på alla. Soraya blev sist kvar i taxin men hade bara 100 kr, jag stannade taxametern när den nådde 100 och körde resten av den korta sträcka till Björkhagen/Johanneshov gratis. Hon är Iranier men troligtvis född här. Hon var tacksam för att jag såg till att hon kom hem så jag har inget ont ord att säga om henne, till skillnad från alla andra stroppiga TV4 brudar. (Malou är värst).

Låter som en konstig historia. Hade hon inget kort?
Citera
2013-10-28, 21:18
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Iranier!


Hon kan vara kurd från Iran!

Gillar hon tjejer? Såg henne i samband med Pride i somras. Har inte sett henne på bild på någon kille förutom hennes bror
__________________
Senast redigerad av Mackan09 2013-10-28 kl. 21:20.
Citera
2015-07-19, 09:35
  #20
Avstängd
Verkar vara en härlig tjej och lyfter verkligen TV4-morgon.

Mer Soraya åt folket.
Citera
2015-07-19, 15:01
  #21
Medlem
Mosbulles avatar
Duktig programledare, bäst på TV4.

Lång och snygg!
Citera
2016-08-19, 10:06
  #22
Medlem
Ingabromsars avatar
Hon blev kapad i nyhetsmorgon nu. Möhippa. Hela gänget springer in bakom hennes rygg...

http://m.imgur.com/etsyYPA
Citera
2016-11-01, 07:06
  #23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Nu har hon gift sig

Det står att hon har gift sig med någon som heter Ralph Olsson.
Jobbar han också på tv4?


https://www.facebook.com/soraya.lavasani


Citat:
Soraya Lavasani har uppdaterat sin profilbild.

den 9 oktober kl 11:06 · Happy bride 💕💍👰🏻
Foto - PHOTEMA - Ema Persson Photography
Citera
2017-06-08, 20:52
  #24
Medlem
leachs avatar
Här har man suktat efter saftigt skvaller i flera år
Har vi att göra med en helylle offentlig person?

Eftersom det inte verkar finnas skvaller, "halv" nakna bilder på h*n?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback