den nya trojanen SPBot@Mxt eller PSW Trojaner som de kallas? Jag har själv en antivirus program, Norten 360 men uppenbarligen fungerar den inte mot den trojanen. Skulle gärna vilja få råd om vilka antivirus program som jag kan ladda ner från nätet som tar bort det viruset från min dator för den är väldigt förstörande.
den nya trojanen SPBot@Mxt eller PSW Trojaner som de kallas? Jag har själv en antivirus program, Norten 360 men uppenbarligen fungerar den inte mot den trojanen. Skulle gärna vilja få råd om vilka antivirus program som jag kan ladda ner från nätet som tar bort det viruset från min dator för den är väldigt förstörande.
Du kan alltid skicka ett exemplar av en smittad fil till din virusskyddsleverantör (Symantec i detta fall!)
ja men det finns ju ingen garanti att det kan ta bort ju de som du har, därför är det en fördel om du skriver vilka filer som är problemet.
vilket program säger att du har SPBot@Mxt eller PSW Trojaner?
Ok nu är problemet fixat . Jag använde mig av programet AVG Antivirus som jag laddade ner från nätet. Ni skriver bara AVG på google så proppar sidan ut där ni laddar ner programmet.
Ok nu är problemet fixat . Jag använde mig av programet AVG Antivirus som jag laddade ner från nätet. Ni skriver bara AVG på google så proppar sidan ut där ni laddar ner programmet.
OK har kört NOD 32 ett bra tag har funkat utmärkt nu börjar dock stålarna tryta hur bra är AVG antivirus rent allmänt då . Surfar mest Youtube Badboll MSN samt en del andra forum. Tankar inga stora mängder nästan aldrig .. SKall testa ett tag. SKa köpa ny hårddisk ,, roligare än o lägga pengar på en antivirus licens.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!