26 273 besökare online
856 995 medlemmar • 45 819 706 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Film och filmproduktion > Film: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Koks_Tina
Avstängd
Koks_Tinas avatar
Filmen lär ju bli asball, ska lätt se den stenad. Låt oss hoppas att den kommer på bio (önsketänkade jag vet)

Va tror ni, något att hänga i the chronic tree?

http://www.youtube.com/watch?v=AZ07JO-SaBc

Bajscalle
Avstängd
Bajscalles avatar
Verkar ju fan fett fet!

Cracker_Arse
Medlem
Cracker_Arses avatar
Jag tror på den stenhårt. kommer inte missas.

"Get the snacks!" ...haha

https://www.flashback.org/showthread.php?t=760519

ichisebe
Medlem
Den verkade jävligt skön stekar film, den ser jag fram emot Men var det bara jag som tyckte den var gjort på något skumt vis? Kanske var det långa klipp eller något? Kändes lite halvskum bara... Aja den ser jag fram emot!

fire it up
Medlem
fire it ups avatar
Ser fram emot den här som fan, ska bli riktigt intressant. Seth Rogen har på senare tid blivit en av mina favoriter. Riktigt duktig och rolig skådis.

AxelFoley
Medlem
AxelFoleys avatar
Varför skulle det vara önsketänkande att denna kommer på bio i Sverige? Seth Rogen är just nu en av de hetaste komikerna i USA och Knocked Up & Superbad gick väl bra i Sverige.

Koks_Tina
Avstängd
Koks_Tinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Varför skulle det vara önsketänkande att denna kommer på bio i Sverige? Seth Rogen är just nu en av de hetaste komikerna i USA och Knocked Up & Superbad gick väl bra i Sverige.
det har ju inte kommit så många rökar filmer på bio i sverige men om både knocked up och superbad gick på bio är ju bollen på rätt sida av planen

AxelFoley
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koks_Tina
det har ju inte kommit så många rökar filmer på bio i sverige men om både knocked up och superbad gick på bio är ju bollen på rätt sida av planen

Hur många rökarfilmer har det då gjorts med någorlunda hög budget & välkända skådisar, som även gått bra i USA?

Wittgenstein
Moderator
Wittgensteins avatar
Jag har varit ett stort fan av Seth Rogen sedan Freaks and Geeks och den här kommer säkert inte att göra mig besviken, även om jag inte kan påstå att jag blev jätteimponerad av trailern.

Det tog mig för övrigt ungefär halva trailer innan jag kände igen James Franco.

Follow me the wise man said, but he walked behind.

Qlub
Medlem
Qlubs avatar
Denna ska Herr Qlub se stekt Tack för tipset!

Jag tycker inte heller mitt handlande var rätt och riktigt, och behöver knappast en rättfärdig sopa som dig att påpeka det. På det sättet kanske du brister i självkontroll, för att du inte vet om du ska hålla käften eller inte.
- Kapillär, till mig.

Koks_Tina
Avstängd
Koks_Tinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Hur många rökarfilmer har det då gjorts med någorlunda hög budget & välkända skådisar, som även gått bra i USA?
typ Harold and Kumar haha

AxelFoley
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koks_Tina
typ Harold and Kumar haha

Ja, men de var ju inte direkt några stora hits med välkända ansikten.

Svara på ämne
Topp Dela »