Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-05, 19:30
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blester
Kanske inte, men enligt beskrivningen på dom så står det att dom ska vara muskel ökande så tänkte att jag skulle ge dom ett försök och se om dom funkar och ger något resultat.

Det är falsk marknadsföring då det inte finns något vetenskapligt underlag för att dessa ska ha nån positiv effekt, läs mer i länkarna.

Tribilus
http://examine.com/supplements/Tribulus+terrestris/

DAA
http://examine.com/supplements/D-Aspartic+Acid/
Citera
2015-08-05, 19:36
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Det är falsk marknadsföring då det inte finns något vetenskapligt underlag för att dessa ska ha nån positiv effekt, läs mer i länkarna.

Tribilus
http://examine.com/supplements/Tribulus+terrestris/

DAA
http://examine.com/supplements/D-Aspartic+Acid/
Som sagt köpte mest för att testa och se om dom funkar, har inte direkt några stora förväntningar. Men om det är som du säger att dom inte funkar kommer jag att märka snart. Ända svaret jag är ute efter just nu är hur jag ska ta dom, om jag ska köra daa först tills den burken är slut och sen köra tribulus eller om jag ska ta båda samtidigt.
Citera
2015-08-05, 19:42
  #63
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blester
Som sagt köpte mest för att testa och se om dom funkar, har inte direkt några stora förväntningar. Men om det är som du säger att dom inte funkar kommer jag att märka snart. Ända svaret jag är ute efter just nu är hur jag ska ta dom, om jag ska köra daa först tills den burken är slut och sen köra tribulus eller om jag ska ta båda samtidigt.

Varför skulle det då spelar någon roll när dom ändå inte ger effekten du är ute efter? Ta dom som du känner. Det viktiga är hur du tränar, inte när du tar ena eller andra kosttillskottet.
Citera
2015-08-05, 20:23
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Varför skulle det då spelar någon roll när dom ändå inte ger effekten du är ute efter? Ta dom som du känner. Det viktiga är hur du tränar, inte när du tar ena eller andra kosttillskottet.
Förstår vad du menar, men om det är så att dom funkar så vill jag ju få ut så mycket effekt som möjligt ut av dom.
Citera
2015-08-05, 21:54
  #65
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blester
Förstår vad du menar, men om det är så att dom funkar så vill jag ju få ut så mycket effekt som möjligt ut av dom.
0 * 0 blir fortfarande 0. Du kommer inte få någon effekt av dem. Att kombinera lite örter gör föga effekt på muskelbyggande. Men visst, man ska inte underskatta placebo. I synnerhet inte en dubbel placebo om du kör på bägge tillskotten så kör hårt.
Citera
2015-08-05, 23:31
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
0 * 0 blir fortfarande 0. Du kommer inte få någon effekt av dem. Att kombinera lite örter gör föga effekt på muskelbyggande. Men visst, man ska inte underskatta placebo. I synnerhet inte en dubbel placebo om du kör på bägge tillskotten så kör hårt.

Fast placebo fungerar inte om man fått reda på att något är verkningslöst?.
Citera
2015-08-06, 00:01
  #67
Medlem
LuckyLukeSkywalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Fast placebo fungerar inte om man fått reda på att något är verkningslöst?.

Jodå, http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0015591.
Citera
2015-08-06, 11:02
  #68
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Fast placebo fungerar inte om man fått reda på att något är verkningslöst?.
Fast Blester verkar ju genuint tro på att testoboosters fungerar så placebon kommer säkerligen fungera i hans fall.
Citera
2015-08-06, 18:21
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Fast Blester verkar ju genuint tro på att testoboosters fungerar så placebon kommer säkerligen fungera i hans fall.
Och vad får dig att tro det? Sa innan att jag bara köpte för skoj skull för att se om dom fungerar, som sagt jag har inga stora förväntningar. Tänkte att dom var billiga och skadar väl inget att testa direkt. Om dom inte fungerar är det väl så, inget jag förlorar på direkt
__________________
Senast redigerad av Blester 2015-08-06 kl. 18:54.
Citera
2015-08-12, 23:35
  #70
Medlem
om man närmar sej de hela indirekt och ökar frisättningen av LH FSH GnRH då?

jag är bara nyfiken då jag vet att många som går in för träning har läst allt som finns att tillgå på området.
Citera
2016-12-07, 20:52
  #71
Medlem
Har inte mycket erfarenhet av testoboosters, men har testat lite av varje för ett antal år sen då jag fick en del gratis av en polare.
Den enda som gav bra effekt va Jungle Warfare. Den funkade riktigt bra faktiskt, men körde bara en burk då produkten sen blev borttagen från hyllorna.
JW är för övrigt det enda kostillskott som överhuvudtaget gav mig bra med styrka och muskelmassa på kort tid.
Citera
2016-12-11, 23:06
  #72
Medlem
CarlXIIs avatar
Baserat på hur kåt man blir av olika tillskott så har jag inte provat något som fungerar bättre än mycket vatten och D vitamin.. testa boostar är inte värda pengarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback