Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2019-01-28, 16:20
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvaristenno1
Växtvärk, inte träningsvärk. Jag hade inte tränat.
Då är det verkligen inte växtvärk😀 Som ovan nämnde även om du så tar steroider så att du får 10-30 gånger mer eller ännu mer testo i kroppen än vad någon ”testoboster” kan ge så får du ingen växtvärk även om du så tränar hårt och lägger på dig kopiösa mängder muskler.
Citera
2019-01-28, 17:35
  #86
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Då är det verkligen inte växtvärk😀 Som ovan nämnde även om du så tar steroider så att du får 10-30 gånger mer eller ännu mer testo i kroppen än vad någon ”testoboster” kan ge så får du ingen växtvärk även om du så tränar hårt och lägger på dig kopiösa mängder muskler.


Är det inte skillnad på naturligt testo och anabola steroider? Hur det verkar i kroppen.
Citera
2019-01-28, 17:42
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvaristenno1
Är det inte skillnad på naturligt testo och anabola steroider? Hur det verkar i kroppen.
Nej det är mängden i sig som påverkar.
Citera
2019-01-28, 17:48
  #88
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvaristenno1
Jag har testat alla möjliga testo boosters, även Jacked Stinger. Effekten kommer knappast avta, varför skulle den det? Gör inte samma misstag som mig bara, jag överdoserade så pass att jag blev helt okänslig för effekten, haha.

De tveklöst bästa är dock DAA, Tribulus och NMDA. NMDA gav mig växtvärk i mina biceps, och då hade jag inte tränat ens.

Good luck!

Känns lite märkligt att få värk i en av kroppens minsta muskelgrupp. Är du säker på att du inte drömde?
Citera
2019-01-28, 17:57
  #89
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Ni är söta.

För allra sista gången, det stämmer att jag fick växtvärk i mina biceps efter överdosering av NMDA.

Jag kan bara säga att jag föredrar att boosta mitt testo genom testo höjande mat/träning/kosttillskott som höjer testosteronet, men kör era steroider, proteinpulver osv.

Jag fattar heller inte vad som är så dramatiskt med att jag fick växtvärk efter att tagit ett kosttillskott? Tar du proteinpulver kan dina muskler växa, tar du anabola så kan du få akne osv. Vad som helst kan väl hända? Det är inte så konstigt med de doserna jag tog.
__________________
Senast redigerad av Akvaristenno1 2019-01-28 kl. 18:01.
Citera
2019-01-28, 18:01
  #90
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvaristenno1
Ni är söta.

För allra sista gången, det stämmer att jag fick växtvärk i mina biceps efter överdosering av NMDA.

Jag kan bara säga att jag föredrar att boosta mitt testo genom testo höjande mat/träning/kosttillskott som höjer testosteronet, men kör era steroider, proteinpulver osv.

Jag fattar heller inte vad som är så dramatiskt med att jag fick växtvärk efter att tagit ett kosttillskott?

Du är den förste jag hört talas om som fått det. Du är lite som en albino på savannen så att säga. Jag har tränat på gym sedan 1995 och aldrig haft växtvärk. Den typen av värk hade jag innan jag började träna.
Citera
2019-01-28, 18:11
  #91
Medlem
Akvaristenno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk
Du är den förste jag hört talas om som fått det. Du är lite som en albino på savannen så att säga. Jag har tränat på gym sedan 1995 och aldrig haft växtvärk. Den typen av värk hade jag innan jag började träna.

Okej, men nu råkade det bli så.

Rekommenderad dosering för NMDA och Tribulus är en tablett/dag, jag tog tolv st, sex st NMDA och sex st tribulus. Allt på en gång! Sedan lite andra tillskott vid sidan om, om det nu påverkar. En riktig missbrukare var jag. Tänk även på att NMDA är ett hundra gånger starkare än DAA. Nu kanske ni har lite perspektiv.

Albino på savannen är jag gärna, låter fränt.
Citera
2019-01-28, 18:15
  #92
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvaristenno1
Okej, men nu råkade det bli så.

Rekommenderad dosering för NMDA och Tribulus är en tablett/dag, jag tog tolv st, sex st NMDA och sex st tribulus. Allt på en gång! Sedan lite andra tillskott vid sidan om, om det nu påverkar. En riktig missbrukare var jag. Tänk även på att NMDA är ett hundra gånger starkare än DAA. Nu kanske ni har lite perspektiv.

Albino på savannen är jag gärna, låter fränt.

Eftersom Tribulus Terrestris inte ökar testosteronnivåerna något vidare så är det inte den effekten iaf. Däremot har jag carbladdat efter en tid på lchf och fått ett enormt tryck i musklerna. Låter mer troligt att du råkat ut för.
Citera
2019-01-29, 16:52
  #93
Medlem
EricssonAnders69s avatar
DAA tror jag fungerar, sexlusten blev större för mig. Jag är orolig vilka biverkningar det har så jag slutade ta dem.
ZMA kan fungera, det gjorde det för mig men jag tror det är pga bättre sömn med ZMA vilket ökar testosteronet.
Horny goat weed, eller fenugreek fungerar inte för mig.

Till slut fungerade en mer hälsosam livsstil bäst, träna bort magen, äta bra och ingenskräpmat, bra sömn, styrketräna. Har inte tagit testo test men alla de symptom som jag hade förut och som kan tyda på låg testosteronnivå har försvunnit.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback