Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-01, 01:25
  #1
Medlem
Har lite frågor till de som vet. Ni som är lika oerfarna som jag i detta ämne behöver inte ens anstränga er att försöka skriva något smart!

Mina frågor gällande drogen spice är följande:

Riskerna, är dom stora?

Trippen, kan den jämföras med cannabis eller är det bara skitsnack?

Någon som testat spice är fri att skriva en schysst rusrapport!

Alkohol och spice, en blandning som funkar eller?

Jag har själv beställt hem vanliga spice, vad kan jag förvänta mig (himmel lr helvette =P)?

Nybörjardosen, vad ligger den på? Funkar Spice bra att röka i vanlig pipa?

Snacka loss om spice, svara på mina frågor (om ni behagar), dela med er av bra och dåliga erfarenheter av Spice/Spice gold!
__________________
Senast redigerad av 100100 2008-06-01 kl. 01:29.
2008-06-01, 01:34
  #2
Medlem
fentssons avatar
jag hade nog skitit i spice och gått rätt på de tyngre rökat då vet man åtminstående vad man har och har att vänta sig sen bör jag säga att ja aldrig testat spice dör att det verkar vara lire mesigt när det finns riktiga saker att köpa till samma pris känns det som. Jag önskar dig dock lycka till?
2008-06-01, 01:42
  #3
Medlem
hajk!

har hört talas om impotens hos ungar till råttor som har brukat spice (om det nu skulle ligga nått vett i det vet jag inte)
och röken från spice innehåller väldigt mycket tjära

rus, inte trippar, jo folk säger ju att det är ett bra cannabissubstitut, jag har dock inte rökt mycket cannabis så jag har inte mycket att jämföra med, men ruset är rätt nice, musiken blir bäst, maten blir godast osv, spice kan dock medföra en svag hangover dan efter

ingen rusrapport från mig tyvär

ingen aning, du får testa dig fram om du har erfarenhet av båda drogerna


du kan förvänta dig en skön kväll, men direkt nu så skulle jag säga ; avbeställ vanliga spice och köp spice gold / spice diamond istället, den extra slanten är lätt värt det, för gold ger ett starkare rus än vanliga, och diamond ger ännu starkare såklart, smakar bättre gör det också

vanliga spice - närmare ett gram för att bli riktigt mysig

spice gold - en 0,4a duger bra bra

spice diamond - 0,2
ta en svag dos första gången, så du får grepp om hur högt rus du vill uppnå

jorå, funkar nästan bäst och smidigast i pipa, ta fram spicet, lägg ner det i pipan (pressa inte på det) och rök på

ursäkta om jag låter lite långrandig
__________________
Senast redigerad av fittund 2008-06-01 kl. 01:44.
2008-06-01, 09:22
  #4
Medlem
Bara du inte förväntar dig värsta trippen så, det är snarare ett rus.
2008-06-01, 09:32
  #5
Medlem
Ett Hunds avatar
Du har visst missat den stora Spicetråden/FAQ:en. Du finner den här: http://www.flashback.org/showthread.php?t=513021

Låser den här, då den är överflödig.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback