Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-19, 14:49
  #169
Medlem
Jag kör ett okänt märke för att det är billigt och sedan är det så att efter någon månad är det andra färger som gäller. Jag köper hellre billigt som håller ett par tvättar och köper nytt igen efter ett tag. jag kör lite konservativa färger så att jag kan vara inne men också kan dra ut livslängden för vissa plagg. Sedan resonerar jag att jag hellre lägger pengarna på något annat än ger bort dem till någon som har alldeles för höga tankar om sig själv. jag dömer inte andra men jag tycker om att ha alternativ.
Citera
2019-10-01, 14:51
  #170
Avstängd
Mayahems avatar
Hold on there, young man.

Kläder är en kroppsdel. Den avslöjar alltid vem du är och vad du gör (även för stunden).

Det viktigt att du hittar rätt passform.
Classic/regular eller slim-fit.
Vi är olika.

Ignorera hur modellerna ser ut online.
De svälter och går på hälsofarliga diets. (Bodybuilders är inte bättre än dem).
Ex-kollega extraknäckte som modell för lyxvarumärken. Han var yngst, magrast och 188 cm. En normal t-shirt är en stor säck.

Viktigast av allt förutom att du ska trivas i plagget. Det ska vara hållbart och kvalitén syns från långt håll.

Lacoste. Polo Ralph Lauren.
Det går alltid hem.
Jag har många olika varianter men jag rekommenderar standard.
Det ska vara helt och rent min pöug.
Citera
2019-11-08, 18:27
  #171
Medlem
Tycker nog Hugo Boss gör snyggast. Lacoste har jag en tendens att bli besviken på överlag, tycker de mesta de gör känns och ser billigt ut. Med det sagt så finns det väl enstaka guldkorn hos dem.
Citera
2019-11-17, 23:18
  #172
Medlem
Azciis avatar
Brooks Brothers. Överlägset skönast och bäst passform.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback