Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-23, 12:52
  #11245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Är denna Matthias ganska lång och kraftig, rakad? Minns min polare kastade en chorizokorv på honom på krogen i tumba förut när han va där med sina pojkar i xteam, sjukt roligt. Han sprang ut och skrek för att det brändes i ansiktet.

MR SEXY BLATTE:
Vilken beskrivning..."lång och kraftig, rakad"... Pratar du om hans kuk eller vad?


Ganska lång kan man inte kalla Matte, men kraftigt byggd och rakad skalle. Men det signalementet= de flesta liksom..
Citera
2011-10-23, 13:01
  #11246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666


Ganska lång kan man inte kalla Matte
Vad kallar man en person som är 189 cm då?
Citera
2011-10-23, 13:11
  #11247
Avstängd
1ofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
Lugnt. Ingen debatt, bara pratar.
Jim, man kan väl säga att han tillhör BMC Europa. Plus att han bor ju ovanpå, så skall vi säga HBG?
Jag vet var han bor. Till höger ovanför entren utifrån sett (har jag för mig ). Att säga HBG blir ju hyfsat passande
Citera
2011-10-23, 13:18
  #11248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Jag vet var han bor. Till höger ovanför entren utifrån sett (har jag för mig ). Att säga HBG blir ju hyfsat passande

Eller rakt upp
HBG säger vi.
Passar ju även JJ (bägge National, bägge HBG)
Citera
2011-10-23, 13:22
  #11249
Avstängd
1ofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
Eller rakt upp
HBG säger vi.
Passar ju även JJ (bägge National, bägge HBG)
Så är det säkert Gick aldrig upp. Men lokalen är grym.

Den andre J är så anonym numera, syns sällan till och sitter ofta på ett ställe och snackar. Men respekt där!!
__________________
Senast redigerad av 1ofakind 2011-10-23 kl. 14:17.
Citera
2011-10-23, 14:06
  #11250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ofakind
Så är det säkert Gick aldrig upp, hans barn sov och jag var full och skulle nog inte få komma upp ändå. Men lokalen är grym.

Den andre J är så anonym numera, syns sällan till och sitter ofta på ett ställe och snackar. Men respekt där!!

Din jävla råtta.. Varför berättar du för alla vart Jims barn sover.. Och du kallar dej bmc's vän, och att du varit i klubben. Jag vet att du vet att bmc vet att du e en bluff och ingen vän till bmc.
Citera
2011-10-23, 14:18
  #11251
Avstängd
1ofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne
Din jävla råtta.. Varför berättar du för alla vart Jims barn sover.. Och du kallar dej bmc's vän, och att du varit i klubben. Jag vet att du vet att bmc vet att du e en bluff och ingen vän till bmc.
Säger du med det nicket. Men du har rätt, har ändrat nu. Diskussionen blev lite för privat. Ändra du med så står det ingenstans så är du snäll.
Citera
2011-10-23, 14:32
  #11252
Medlem
[quote=1ofakind]Säger du med det nicket. Men du har rätt, har ändrat nu. Diskussionen blev lite för privat. Ändra du med så står det ingenstans så är du snäll.[/QUOTE
Där barn fins snitchar man inte om .
stäng igen .
Var tacksam att du fick vara där .
Citera
2011-10-23, 14:40
  #11253
Avstängd
1ofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsomes
Där barn fins snitchar man inte om .
stäng igen .
Var tacksam att du fick vara där .
Jag höll på med en diskussionen i pm samtidigt som jag skrev med Hampus, och då tappade jag fokus där och blev för privat. Men nu är det borttaget.
Citera
2011-10-23, 16:39
  #11254
Avstängd
SexyBlatteKille84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666
MR SEXY BLATTE:
Vilken beskrivning..."lång och kraftig, rakad"... Pratar du om hans kuk eller vad?


Ganska lång kan man inte kalla Matte, men kraftigt byggd och rakad skalle. Men det signalementet= de flesta liksom..

Ok vad ser han Matthias penis ut så?? Tack för klargörningen. Ditt ollonhuve sluta sug av dina gudar. Hahaha din fagget, busted!

Vilket fall till händelsen så Fick Matte en tjock chorizokorv i krogen i Tumba när polarn satt och käka matte hade kommit sina fula wannabe MS13 tattuerade blekfejjor polare och stirrat och var som vanlig nertjackad och skakig. Polarn irrtiera sig på honom därefter kasta han en tjocka korven som träffa rätt i nyllet.

Hahaha alla garvade det blev så pinsamt för Matte och hans polare att dom drog därifrån. Förstår ni alla garvade åt dom när dom stog där i mitten, precis fått en tjockkorv med ketchup på ansiktet.

Sjukt roligt hahaha

BMC= Suck my papichulo bandida
Citera
2011-10-23, 19:42
  #11255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
BMC= Suck my papichulo bandida

MOGET skrivet !!

O sen en jävla Pissluffare som spelar Allan med att uttrycka sig hur cool man kan va me sina polare som kastar en korv på ngn ?! Seriöst ?! I dont give a fuck vem denna killen är som fick korven i nyllet men ni som kasta, vafan e ni 5 eller ?! VÄX UPP o lägg ner fjanteriet !!
Citera
2011-10-23, 21:54
  #11256
Avstängd
SexyBlatteKille84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MSCBB
MOGET skrivet !!

O sen en jävla Pissluffare som spelar Allan med att uttrycka sig hur cool man kan va me sina polare som kastar en korv på ngn ?! Seriöst ?! I dont give a fuck vem denna killen är som fick korven i nyllet men ni som kasta, vafan e ni 5 eller ?! VÄX UPP o lägg ner fjanteriet !!

Hade någon annan fått korv i ansiktet med ketchup och gått därifrån hade varit pinsamt, speciellt när man är lika "tööng " som Matthias och som har sitt "rykte" hade man plockat snubben direkt på plats, istället blir dom utskrattade och går ut. Öh?

Poorbaibi
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback