Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-19, 18:42
  #10117
Medlem
allywaykids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Dom som känner till Erik sen ASA tiden vet att han körde tjack som fan, han har till och med talat om det i TV intervjuer. Han har berättat händelser i BSK's klubbhus där han varit så hög så han knappt vetat var han var.

Men det betyder som sagt inte att du sett att han kört Tjack eller stött på han hög.

Edit; Spelar roll nu killen är ren och det är en bedrift i sig.


Tror inte han är så ren som han vill ge skenet av . Vet med säkerhet att han drogar till och från i nutid.
Citera
2011-07-19, 19:00
  #10118
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allywaykid
Tror inte han är så ren som han vill ge skenet av . Vet med säkerhet att han drogar till och från i nutid.

Du har säkert rätt i det men då vet du också hur jävla nerkörd han va på Tjack under en tid...Personligen så bryr jag mej inte så mycket men folk som jiddrar om att han var ren har inte en jävla aning enligt mej.
Citera
2011-07-19, 21:39
  #10119
Medlem
allywaykids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Du har säkert rätt i det men då vet du också hur jävla nerkörd han va på Tjack under en tid...Personligen så bryr jag mej inte så mycket men folk som jiddrar om att han var ren har inte en jävla aning enligt mej.

Japp! Mina källor är säkra. han använde till och med "verktyg" på sin storhetstid.
Citera
2011-07-19, 23:36
  #10120
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allywaykid
Tror inte han är så ren som han vill ge skenet av . Vet med säkerhet att han drogar till och från i nutid.

Men det är väl inte så konstigt. Alla som brukat vet ju att även om man varit vit i flera år är det lätt hänt att få näsa på hjärnan när man är packad. Att hålla sig ren när man är nykter är ju en helt annan sak. Svårigheter kommer när du druckit en halv flaska whisky och någon erbjuder dig en lina. Det är nästan omöjligt att säga nej till. Erik gör det bra tycker jag om det blir vändande sällan med tanke på hans kontaktnät och tillgång på bra grejer bland gamla polare. Bara ett telefonsamtal ifrån. Det är inte så jävla lätt.
Citera
2011-07-20, 01:14
  #10121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frisprakig
Jocke S är en av väldigt få som överhuvudtaget skriver fakta. En stor del av inläggen här är folk som citerar kvällstidningslögner blandat med en massa jävla dumheter i stil med "Måste man mörda folk för att bli medlem i HA?", "Vilket mc-gäng styr i Gnesta?", "Jag funderar på att bli prospect i HA, vem ska jag maila eller räcker det med att jag tatuerar Support 81 nånstans?"

Hacka inte på de som tillför någonting i denna jävla webbaserade lekstuga.
Hur vet du vad som är fakta? Är du med i BMC och skriver på Flashback?

Det enda som är värre än folk som citerar kvällstidningslögner är de som verkligen tror att det de skriver stämmer. Vakna.
Citera
2011-07-20, 19:38
  #10122
Avstängd
Buzz-Aldrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Dom som känner till Erik sen ASA tiden vet att han körde tjack som fan, han har till och med talat om det i TV intervjuer. Han har berättat händelser i BSK's klubbhus där han varit så hög så han knappt vetat var han var

Stämmer bra det du säger. Även att Erik sagt det själv både i tv och tidningar
- Han kunde komma på sig själv på en skitig toalett med en kanyl i armen.

Men det är klart, om Jocke hävdar att det är fel så är det säkert så
Citera
2011-07-20, 19:48
  #10123
Avstängd
Jocke_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Stämmer bra det du säger. Även att Erik sagt det själv både i tv och tidningar
- Han kunde komma på sig själv på en skitig toalett med en kanyl i armen.

Men det är klart, om Jocke hävdar att det är fel så är det säkert så

Har du någon länk till det , när skulle detta ha ägt rum menar du?
Det låter väldigt osannolikt och extremt , då han och K*nta misshandlat mer än en person under BSK tiden för att de knarkade för mycket.
Citera
2011-07-20, 20:05
  #10124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orka...
Hur vet du vad som är fakta? Är du med i BMC och skriver på Flashback?

Det enda som är värre än folk som citerar kvällstidningslögner är de som verkligen tror att det de skriver stämmer. Vakna.

Haha! Flera ur olika chapter från både BMC och HAMC sitter ju och "Flash-backar"

skriver man nå dumt så brukar ju ex. BMC U-salas f.d pres. mongo-bola-chrille höra av sig och hota när man nämnt hans kvinno-boxar-prestationer. BTW har han hoppat av , blivit utslängd??? BS/GS????


mvh.T
Citera
2011-07-20, 20:48
  #10125
Avstängd
gagahihis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lurven82
Lilla gagga ponken. Du lever i din lilla drömvärld. Du har läst svensk maffia och sett på action filmer så du vet hur det funkar inom alla "gäng".
Jag vet att du ser upp till din Södertälje maffia och det får du gärna göra.
Men skriv inte i mc trådarna när du inte har nåt att komma med. Är det så att du fått lite problem av en klubb bakåt i tiden eller varför vill du bara spy galla över dessa klubbar.
Sen att skriva att de flesta är kriminella det stämmer inte fast att du och flera personer till vill att det ska va så.
Som sagt många går in i mc världen med skev syn,och det slutar oftast med att de hoppar av. Sen finns det säkert några klubbar i Svea som inte alls skulle haft mc väst på sig men de ska fan inte alla andra få skit för.
Lägg ner? Vad ska jag kägga nera du säger mig efter? Jag ser inte upp till nån.

För att återgå till ämnet, vilken är stad komma bmc har slagit upp i norra skåne igen?
Citera
2011-07-21, 22:06
  #10126
Moderator
blomvattnares avatar
OT raderat.

Den som har synpunkter på en annan skribents sätt att uttrycka sig kan skicka ett PM istället så slipper trådarna att spammas av OT.

/Mod
Citera
2011-07-22, 08:08
  #10127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Erik var en tungviktare i Stockholms undre värld under många år den som säger något annat kan inte vara insatt. Han löste t.ex konflikter mellan tungt kriminella när dessa har varit på väg att döda varandra. Kriminella från olika grupperingar i Sthlm sökte råd hos Erik då han var en förebild och hade ett högt anseende i den undre världen. Inte heller att förglömma hans höga position inom Brödraskapet och även hans medverkan i uppbyggandet av BMCs chapter i Sthlm när de kom igång.
Fast alla ledartyper får alltid skit kastat på sig antingen är de omtyckta eller hatade.
Håkan gick det utför när han åkte på badstanding men annars så kunde han också ta för sig.
Det är lätt att glömma att både erik och mc gängen kom på frammarsch när juggarna hade tagit kål på sej. 1998 typ, innan var det juggar för hela slanten. detsamma gäller nu efter att milan och svenskligan har försvunnit från spelplanen poppar det upp en massa mc gäng och okända bejakare.
Citera
2011-07-22, 14:09
  #10128
Medlem
allywaykids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_S
Har du någon länk till det , när skulle detta ha ägt rum menar du?
Det låter väldigt osannolikt och extremt , då han och K*nta misshandlat mer än en person under BSK tiden för att de knarkade för mycket.


Var har du läst det? Eller har du bara hört skvallret om hur BSK medlemmar sparkade skiten ur varandra för att det knarkades för mycket i klubben?? På den tiden??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback