Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-05, 00:56
  #9661
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
Mena mer att det verkar göras diverse klubbyten eller liknande som tyder på vissa liknelser..
var inte det en bättre tid angående att man inte kunde byta hur som tycker du? kan ju inte finnas särskilt mycket lojalitetskänsla i såna killar.. personligen trivs jag bäst som freerider vilket jag gjort sen jag började åka med jobbarkompisarna för massa år sedan även om familjelivet tar en massa av hojsäsongen sen 10-talet år..

Jo jag håller ytterligare en gång med dej, problemet har väl uppstått av olika orsaker. Typ inför ett "krig" som jag för övrigt tycker är pinsamt eftersom man inte inser att man även sänker sin egna klubb. Men för att återgå till rekrytering som jag tycker är dålig eller bidrar till dålig uppbyggnad av klubbar.

Då man rekryterar "benzodårar" som bara har TCoB i huvudet, ett krig kommer ofta till ett stillestånd av något slag och då ska man "husera" dessa idioter. Det attraherar även alla dessa jävla nötter i sk. supporter crew som på sin höjd innehåller 2% vettiga folk.

Nästa orsak tror jag har med generationsskifte att göra, är själv tidig 60 talist och har en helt annan syn än många yngre förmågor. Men tror även att det har mycket med det hela att göra som att man lättare vänder supportkappan efter vinden, tycker det borde finnas som förr en klarare klubb filosofi.

Men ska man hårddra det så tycker inte jag det är mer fel att några Veterans eller Solidos söker en annan filosofi då dom på sin höjd varit hängisar/ proppar åt Gold & Red även om jag personligen hade haft svårt att acceptera det pga lite "oldschool" tänk.

Men det är ju bara min uppfattning men tyvärr som jag brukar säga "Don't do drugs if you'r already fucked up" det blir som fel då. Den som pundar minst kommer bäst ur situationen
Citera
2011-05-05, 01:30
  #9662
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Jo jag håller ytterligare en gång med dej, problemet har väl uppstått av olika orsaker. Typ inför ett "krig" som jag för övrigt tycker är pinsamt eftersom man inte inser att man även sänker sin egna klubb. Men för att återgå till rekrytering som jag tycker är dålig eller bidrar till dålig uppbyggnad av klubbar.

Då man rekryterar "benzodårar" som bara har TCoB i huvudet, ett krig kommer ofta till ett stillestånd av något slag och då ska man "husera" dessa idioter. Det attraherar även alla dessa jävla nötter i sk. supporter crew som på sin höjd innehåller 2% vettiga folk.

Nästa orsak tror jag har med generationsskifte att göra, är själv tidig 60 talist och har en helt annan syn än många yngre förmågor. Men tror även att det har mycket med det hela att göra som att man lättare vänder supportkappan efter vinden, tycker det borde finnas som förr en klarare klubb filosofi.

Men ska man hårddra det så tycker inte jag det är mer fel att några Veterans eller Solidos söker en annan filosofi då dom på sin höjd varit hängisar/ proppar åt Gold & Red även om jag personligen hade haft svårt att acceptera det pga lite "oldschool" tänk.

Men det är ju bara min uppfattning men tyvärr som jag brukar säga "Don't do drugs if you'r already fucked up" det blir som fel då. Den som pundar minst kommer bäst ur situationen

Efter de började släppa in pundare,kulturberikare m.fl i leden genom sina s.k crew,team eller liknande måste det varit som att avlossa en skottsalva i sin egen fot.. du menar att folk som är yngre än oss från från 60-70-talet exempelvis 80-talister eller liknande har lägre lojaltitetskänsla?lättare att vända kappan efter vinden?
__________________
Senast redigerad av Jooo 2011-05-05 kl. 01:35.
Citera
2011-05-05, 01:33
  #9663
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
Efter de började släppa i pundare,kulturberikare m.fl i leden genom sina s.k crew,team måste det varit som att avlossa en skottsalva i sin egen fot.. du menar att folk som är yngre än oss drån 80-talet eller liknande har lägre lojaltitetskänsla?lättare att vända kappan efter vinden?

Right on the money
Citera
2011-05-05, 01:37
  #9664
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Right on the money

Ja det är nog vare sig bffb eller affa som betyder nåt där i deras generation.. snarare GFFD Greedy forever forever greedy..
Citera
2011-05-05, 04:06
  #9665
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
han är med i bc?

Nej OMC säg nyheten
Citera
2011-05-05, 04:15
  #9666
Medlem
Jag såg 60 medlemmar från BC, i rosengård centrum, och prata vad är det som händer? här dom krig mot BMC??????
Citera
2011-05-05, 04:31
  #9667
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby1234
Jag såg 60 medlemmar från BC, i rosengård centrum, och prata vad är det som händer? här dom krig mot BMC??????

Ja verkligen,måste vara svårt att vara överallt.. senaste var inte det fikan eller var det mat som ha käkade tillsammans med black cobra.. något liknande skrev du om bandidos i denna tråd.. vad blir det härnäst.. Götblad hade en date med ledaren för någon av grupperingarna..



2011-05-02, 01:08 #6380
Bobby1234
Medlem

Reg: May 2011
Inlägg: 8 Jag har sätt 30 medlemmar från Hells Angels och 25 medlemmar från Black Cobra ätta tillsammas i centrala malmö det såg ut som det var bra vänner visste inte de var vänner


2011-05-02, 01:18 #9621
Bobby1234
Medlem

Reg: May 2011
Inlägg: 8 jag har hört ryckte om att Bmc och Black Cobra är i krig i Danmark. hur kommer det bli i Sverige ?
Har hört att Bmc Malmö och Bc i Malmö är goda vänner. Jag såg någon i cafe sitta tillsammas för några dagar sendan dom värkar inte har någon conflikter med varandra , är vad jag uppfattar det som ?


något annat du sett de senaste dagarna? grannfrun som förmodligen är polischef i Malmö ha affärer med lokala gangsters..
__________________
Senast redigerad av Jooo 2011-05-05 kl. 04:40.
Citera
2011-05-05, 11:35
  #9668
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby1234
Jag såg 60 medlemmar från BC, i rosengård centrum, och prata vad är det som händer? här dom krig mot BMC??????
räknade du du dom ..
Citera
2011-05-05, 11:44
  #9669
Medlem
Jag har hört det?Förlåt ledare flasback
Citera
2011-05-05, 12:15
  #9670
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby1234
Jag har hört det?Förlåt ledare flasback

Knappast nån ledare här.. Däremot ville jag visa att lögnerna genomskådades.. i alla 3 inläggen heter det sett eller såg.. nu plötsligt har du hört..
Citera
2011-05-05, 14:18
  #9671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby1234
Jag har hört det?Förlåt ledare flasback


du har fel om o**an så du vet, hans namn på facebook visar klart och tydligt var hans lojalitet är
Citera
2011-05-05, 14:55
  #9672
Medlem
Hur är läget i Dalarna?
BMC i Borlänge, Ludvika?
X-team?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback