Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-18, 14:54
  #8485
Avstängd
Buzz-Aldrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Vad är kortegen för? Att de lyckades knäppa sin egen prez?

Hahhaaha..


Är det någon mer än jag som undrar om Clark snart kanske får göra comeback i BMC?
Typ som Brian Sandberg gjorde i HA.
Citera
2010-07-18, 16:06
  #8486
Medlem
Privatpers0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Ok så B kör bara korteger i 30km/h alltid.

Fan det måste vara special korteger man ser då när det kommer en ensam väst i 100 blås i t-shirt omkörande på höger sida???


Hehe nej de kanske de inte är. Men de med att köra utan ställ gör jag också ibland. Beroende på vart jag ska etc. NEJ jag är inte medlem i BMC för de, men känner folk i några chapters kanske dem stygga pojkarna haft en inverkan på mig?

Vad spelar det för jävla roll om man har ställ eller ej? De har väl inget med att vara tuff att göra? Jag kör utan för att de är skönt när man inte behöver svettas som en gris.
Citera
2010-07-20, 20:55
  #8487
Medlem
Måste ju skriva att det är konstigt att ingen här på Flashback observerat att det finns en bild på Bandidos i senaste numret av MCM. Men å andra sidan så verkar ingen här inne ha det minsta intresse av mc kultur överhuvudtaget, så att läsa MCM är väl inte tillräckligt 1% för er
Citera
2010-07-20, 21:09
  #8488
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawbreaker45
Måste ju skriva att det är konstigt att ingen här på Flashback observerat att det finns en bild på Bandidos i senaste numret av MCM. Men å andra sidan så verkar ingen här inne ha det minsta intresse av mc kultur överhuvudtaget, så att läsa MCM är väl inte tillräckligt 1% för er
Jo då, det såg jag allt. Du tänker på reportaget från Thailand? Men frågan är om MCM har uppfattat det innan det gick till tryck, dom är ju inte direkt solklara ryggfoton på dom. Har fått uppfattningen att dom aldrig publicerar bilder på 1% are.
Citera
2010-07-25, 08:51
  #8489
Medlem
[quote=snorig]Mkt bra skrivet midnattsblå och så sant! leif fyller på med att någon solidaritet och kamratskap existerar inte alls, ja vi hade rätt varje gång. Men deras tid börjar sina ut nu.

Driton fick 50 % straffrabatt i TR som stod sig i HR, men straffet blir ändå tungt för honom, isolering och sedan jagad jämt, men jag högaktar han för det! Bra Driton utom att ha har misshandlat sin tjej. Det har aldrig funnits någon kamratskap inom den världen, dom slår kniven i varandra vid första bästa tillfället. Men numera är specialpoliser i full gång och har dom under lupp
så dom häktas på löpande band.


***********************************
**************************
MITT INLÄGG
Hur kan man gå ut å säga att du högaktar en kille som är ett riktigt jävla svin rakt igenom?! Han misshandlar/hotar kvinnor utan att skämmas en sekund för det, han golar dit sina "bröder" för han åkte på lite stryk å fick kicken, sen ska han ändå fortsätta med sin kriminella karriär, men nu under skydd av polisen?? Tycker bara det e ännu värre och skrämmer mej mer att under tiden som den här rättsprocessen va å han hade skyddad identitet så sprang han omkring å gjorde sina affärer å höll på, men tror du han oroa sej för polisen då?? Pratar med flera folk som kännt Driton sen tiden han bodde i småland å nästan hela stan där firade både när han åkte på smäll och åkte in, undrar hur mycke fest d blir när han blir klippt.
Citera
2010-07-25, 11:40
  #8490
Medlem
ih82w846s avatar
Inget skvaller från Frankrike?
Citera
2010-07-25, 16:26
  #8491
Avstängd
knulla bmcs mamma
Citera
2010-07-25, 16:46
  #8492
Medlem
gadden666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangsterkungen
knulla bmcs mamma


....satt du och dagdrömde om din egen mamma när du skrev detta....eller ser vi resultatet av maxuttaget från din hjärna, månntro??
Citera
2010-07-25, 23:29
  #8493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Glöm nu för all del inte VILKA det var som började med den här taktiken.
Det var HA som började med att försöka skrämma snutar, åklagare m.fl. genom att hänga utanför deras ungars dagis eller skolor. Följa efter fruar och andra familjemedlemmar. Sedan följde andra procentargrupperingar efter och gjorde samma sak...

Snuten svarar med samma medel så småningom.
DÅ börjar procentarna att bräka om trakasserier. Patetiskt.

Jag är ingen mc snubbe, men min familj blir utsatt av snutsvinen ändå...
Citera
2010-07-26, 12:02
  #8494
Medlem
[quote=MACK10---]
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Mkt bra skrivet midnattsblå och så sant! leif fyller på med att någon solidaritet och kamratskap existerar inte alls, ja vi hade rätt varje gång. Men deras tid börjar sina ut nu.

Driton fick 50 % straffrabatt i TR som stod sig i HR, men straffet blir ändå tungt för honom, isolering och sedan jagad jämt, men jag högaktar han för det! Bra Driton utom att ha har misshandlat sin tjej. Det har aldrig funnits någon kamratskap inom den världen, dom slår kniven i varandra vid första bästa tillfället. Men numera är specialpoliser i full gång och har dom under lupp
så dom häktas på löpande band.


***********************************
**************************
MITT INLÄGG
Hur kan man gå ut å säga att du högaktar en kille som är ett riktigt jävla svin rakt igenom?! Han misshandlar/hotar kvinnor utan att skämmas en sekund för det, han golar dit sina "bröder" för han åkte på lite stryk å fick kicken, sen ska han ändå fortsätta med sin kriminella karriär, men nu under skydd av polisen?? Tycker bara det e ännu värre och skrämmer mej mer att under tiden som den här rättsprocessen va å han hade skyddad identitet så sprang han omkring å gjorde sina affärer å höll på, men tror du han oroa sej för polisen då?? Pratar med flera folk som kännt Driton sen tiden han bodde i småland å nästan hela stan där firade både när han åkte på smäll och åkte in, undrar hur mycke fest d blir när han blir klippt.


har han gjort dig nånting eller?
Citera
2010-07-26, 17:10
  #8495
Medlem
treoturkens avatar
Vad har M.P i Örebro ligan för position??
Citera
2010-07-26, 21:20
  #8496
Medlem
Blir det något Bmc i Linköping någon gång tro??
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback