Samma avd har dom en Set* som tidigare va med i Brödrsrskapet?
Var ju en prospect som kallades Set# men heter egentligen Fr#j Ryd*en. För övrigt han som försökte pressa tik-tokarn på 40 k. Är det honom du menar? Han var väl propp i Gbg?
Var ju en prospect som kallades Set# men heter egentligen Fr#j Ryd*en. För övrigt han som försökte pressa tik-tokarn på 40 k. Är det honom du menar? Han var väl propp i Gbg?
Satt på rättegången och berättade att han sökt hjälp att hoppa av det ”kriminella livet”. Återstår att se om han fullföljer det på utsidan sen eller om det bara var ett försök till lindrigare straff.
På TikTok spreds uppgifter om att den 40-årige mannen sagt sig vara medlem i Bandidos Mc.
För att ha "profiterat på varumärket" bötades han med 40 000 kronor under en träff med två av klubbens företrädare.
– Jag fick två dygn på mig att betala. Annars skulle dom klippa mig, slå sönder mina knäskålar och mitt ansikte, berättade offret för polisen.
Det är sunt ändå. Han är 40 år säkert pedofil som hänger på tiktok bra att dom pressar han.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!