Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Den enda skillnaden mellan amerikanerna och resten av världen är ju typsnittet på bokstäverna...resten är exakt likadant, centerpiecen och färgerna och vad som står...
Att komma fram till ett enhetligt typsnitt torde vara en väldigt banal sak och bör inte ta så jävla länge...

Namnbyte möjligen och ändring så som Satudarha fick göra när dom blev olagliga i Dk.
Allt för att kunna stanna kvar med färgerna utåt
Citera
2024-07-09, 13:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redikronobergare
Inget som jag hört något om.
Inget alls tyder på det.
Om.du citerar.mig.ta.gärna.med texten jag skrivit om dina idoler
Citera
2024-07-09, 17:00
Medlem
Softails avatar
Citat:
Den enda skillnaden mellan amerikanerna och resten av världen är ju typsnittet på bokstäverna...resten är exakt likadant, centerpiecen och färgerna och vad som står...
Att komma fram till ett enhetligt typsnitt torde vara en väldigt banal sak och bör inte ta så jävla länge...

Nej, de har en helt annan fet mexikan i USA jämfört med Europa/Asien.

https://www.bandidosmcunitedstates.com/

https://bandidosmc.eu/
Citera
2024-07-09, 18:04
Medlem
Citat:
Fel ! Pistolen är annan sort ..
Citera
2024-07-10, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allmenbildad44
Fel ! Pistolen är annan sort ..
Måste hålla med här. Skillnaderna är ganska stora men inget som gemene man kommer tänka på som ser dom på vägarna kanske.

Men fattar inte: Vad har detta att göra med att man ska bli vänner med USA igen?

Men om det inte blir vänner med USA så ska hela Europa och Asien byta ryggmärke?
Citera
2024-07-10, 09:56
Medlem
Softails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Måste hålla med här. Skillnaderna är ganska stora men inget som gemene man kommer tänka på som ser dom på vägarna kanske.

Men fattar inte: Vad har detta att göra med att man ska bli vänner med USA igen?

Men om det inte blir vänner med USA så ska hela Europa och Asien byta ryggmärke?

Blir de vänner ska ALLA byta till ett nytt gemensamt. Vilket tydligen är bestämt. Så då är de väl vänner igen.
Citera
2024-07-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Blir de vänner ska ALLA byta till ett nytt gemensamt. Vilket tydligen är bestämt. Så då är de väl vänner igen.
Det jag menade var att man hade kunnat strunta i USA. Har svårt att tro att man vill bli vänner med USA igen enbart för att få deras logo
Citera
2024-07-10, 14:02
Medlem
Hur gör Dk i praktiken? Är alla västar mm gömda?
Citera
2024-07-10, 16:25
Medlem
Softails avatar
Citat:
Det jag menade var att man hade kunnat strunta i USA. Har svårt att tro att man vill bli vänner med USA igen enbart för att få deras logo

Ingen av dem ska tydligen ha sin gamla. Det ska tas fram en ny gemensam. Så nej det är inte för att få deras.
Citera
2024-07-11, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Ingen av dem ska tydligen ha sin gamla. Det ska tas fram en ny gemensam. Så nej det är inte för att få deras.
Hur kommer det sig att dom vill bli vänner med USA igen då?

Kan ju vara för att det hade blivit märkligt om ny logga tas fram för då har det funnits/finns 3 totalt vilket kan uppfattas som oseriöst. Faktiskt smartare att ta USAs.

Måste säga att USAs är mycket snyggare
Citera
2024-07-11, 09:07
Medlem
Softails avatar
Citat:
Hur kommer det sig att dom vill bli vänner med USA igen då?

Kan ju vara för att det hade blivit märkligt om ny logga tas fram för då har det funnits/finns 3 totalt vilket kan uppfattas som oseriöst. Faktiskt smartare att ta USAs.

Måste säga att USAs är mycket snyggare

Det kanske är USA som vill enas med Europa/Asien igen. Jag har ingen aning.

Jag vet inte hur du tänker. Men hade de inte bestämt sig för att enas igen så hade det väl inte funnits någon tredje variant av märket. Var och en hade behållit det de har.

Nu vill de tydligen enas igen och ett nytt gemensamt märke ska tas fram (alla gamla från Europa/Asien och USA kastas), och det finns då bara en ny variant. Hur den sedan kommer se ut återstår att se. Dock är den Europa/Asien har närmast originalet.
Citera
2024-07-11, 10:17
Medlem
Ni är så jävla gulliga när ni pratar om ryggmärken hit och dit. Åk till närmaste Bandidos lokal och fråga dem sen kan ju ni suga av dem också för det är bra på har jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in