2008-05-29, 23:42
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Mumsfillebabba...Dom dåliga flickorna är inte dom sämsta...Hor nsgatan..Men vilket nummer..??

mmm, i närheten av den där bostadsförmedlingen som hyr ut i andrahand eller nåt sådant... typ 120 nånting.
2008-05-30, 08:30
Medlem
Grudaxs avatar
Har bara varit där som hastigast, men den den första gången så var min magkänsla direkt, och omedelbar: Det här måste vara en bordell. Intressant att någon annan också noterat stället.

Massa snygga thaitjejer som stod och dansade med nördar i IT-brallor helt utanför deras liga, nån längre flashig brud som gick runt och verkade vara nån sorts form av värdinna, mycket flackande blickar hos de nästan uteslutande manliga, europeiska gästerna...kändes vääldigt märkligt.

Citat:
Ursprungligen postat av GammelDansken
Jag tror minsann att det är ett horhus. Har jag fel? Nån som har varit där och kan beskriva vad fan som pågår.
2008-05-30, 08:39
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax
Har bara varit där som hastigast, men den den första gången så var min magkänsla direkt, och omedelbar: Det här måste vara en bordell. Intressant att någon annan också noterat stället.

Massa snygga thaitjejer som stod och dansade med nördar i IT-brallor helt utanför deras liga, nån längre flashig brud som gick runt och verkade vara nån sorts form av värdinna, mycket flackande blickar hos de nästan uteslutande manliga, europeiska gästerna...kändes vääldigt märkligt.
Lite OT: Är IT-brallor ett begrepp? Hur ser de ut?
2008-05-30, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Lite OT: Är IT-brallor ett begrepp? Hur ser de ut?

Hahaha ja vad faan är it-brallor
2008-05-30, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grudax

Tack för infon. Spännande, ett horhus mitt i knivsöder. Jag har aldrig gått in men noterat flera gånger hur fel allting verkat: en sen eftermiddag runt 17i en i övrigt helt tom restaurang sitter det 4 snygga thaibrudar vid ett fönsterbord. De kändes malplacerade. En sen lördagskväll gick jag förbi och det var loads med svennebanan-människor utanför, dräggklientel, men massa snygga thaibrudar.
2008-06-01, 19:58
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wanderlei
Hahaha ja vad faan är it-brallor
Undrar också. Upplys oss för fan!
2008-06-01, 21:13
Medlem
Kn Kroks avatar
Re: IT-brallor

Tänk:

- WM-data
- Tänk söndertvättade Dockers som sitter för långt upp och som har 8 - 9 frontveck.

2008-06-01, 21:43
Medlem
Euroshoppers avatar
Ironi, Dr.Kati
2008-06-01, 22:20
Medlem
Min kontakt med kopplingar till thailändska ambassaden (men som inte bor i Sverige längre) säger att stället var helt ok i slutet av 2005, poppis bland thailändska ungdomar då tydligen. Men mycket kan ju ha hänt sen dess. http://www.sot.stockholm.se/alktweb/...3&ObjektID=451
Där finns lite info om stället. Många ägarbyten verkar det som.
2008-06-02, 00:15
Medlem
Truchosthlms avatar
Är det endast thailändska damer som finns?
2008-06-02, 08:33
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euroshopper
Ironi, Dr.Kati

Citat:
Ursprungligen postat av Truchosthlm
Är det endast thailändska damer som finns?
Vet inte hur vanligt det är med thailändska herrar som prostituerar sig här i Sverige, men det är klart att någon av dem på Tiger kan vara kotoj.
Happy hunting!
2008-06-02, 10:51
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Kör dom med specialerbjudande? Typ lunch+avsugning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in