Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-05, 08:49
  #25
Medlem
Javelinss avatar
En polare till mig köpte en biljett tilll Siesta 09, sålde den och plankade sen in som typ 10 till i vårt gäng gjorde iaf, sen hittade han en liten bit band, gick till "incheckningen och sa att någon klippt hans band när han sov i sin solstol och då fick han en ny eftersom han kunde bevisa att han köpt en biljett.
Citera
2009-06-25, 16:54
  #26
Medlem
Ozirys avatar
Är det lätt att ta sig in på hultsfreds nya camping?
Har inte varit där sen 2007 så vet itne hur det ser ut =/
Citera
2009-07-05, 22:13
  #27
Medlem
kattbjass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oziry
Är det lätt att ta sig in på hultsfreds nya camping?
Har inte varit där sen 2007 så vet itne hur det ser ut =/

undrar också det, ska nog planka in på campingen i år, eller iaf försöka. någon som har några erfarenheter från förra året? tips? straff?
Citera
2009-07-06, 16:17
  #28
Medlem
elitzs avatar
Planka in på hultans camping, vad tror ni om mina möjligheter?
Har inte varit där sen dem flyttade campingen, är det svårare nu tror ni.
Citera
2009-07-06, 18:39
  #29
Medlem
Ja,vad säger ni? skulle jag kunna planka på hultsfrids?
Citera
2009-07-07, 10:09
  #30
Medlem
rhymenocerouss avatar
Det man inte vet får man ta reda på
Citera
2009-07-07, 14:42
  #31
Medlem
gorillastarks avatar
nån som vet hur svårt det är att planka in på hultsfreds festivalområde?
Citera
2009-07-07, 14:58
  #32
Medlem
CosMoes avatar
Sitter och undrar precis samma jävla sak!

Tycker vi slår på djungeltrumman och stormar valfri staketsektion!
__________________
Senast redigerad av CosMoe 2009-07-07 kl. 15:04.
Citera
2010-05-26, 19:07
  #33
Medlem
jontäs avatar
Vilka straff blir det om man skulle tagen för att ha plankat?
Citera
2010-05-26, 19:18
  #34
Medlem
patss avatar
Alltså, min uppfattning är att det är "busenkelt" att planka in på de flesta festivalcampingar? Det är väl bara att ta en rejäl promenad in i skogen och slinka in vid de yttre "less profile" kanterna av campingen?

Däremot, att ta sig in på festivalområden (dvs scenområdet) måste ju vara betydligt knivigare? Det brukar väl vara något sånär bevakat hela tiden och dessutom betydligt mer skyddat och inbyggt än vad alla jävla tältåkrar är?

Rätt säker på att jag läste i ett festivalprogram för Hultsfred i fjol eller året dessförinnan att alla former av "bedrägeri" såsom plankning, sälja ett skadat band till någon annan etc polisanmäldes. Kanske skrämselpropaganda, vad vet jag.

Alla ni som tydligen har lyckats planka in på festivaler: är det bara campingen ni talar om då? Eller har ni dessutom sett ett par artister gratis?

Ser helst att folk som plankat in på större festivaler, där organisation, säkerhet + vakter är mer "etablerat", svarar. Lite skillnad på att ha plankat in på någon gatufest i Norrland jämfört med att ha sett NIN gratis på Roskilde i fjol. Inte direkt samma hetzon så att säga.
Citera
2010-05-27, 21:44
  #35
Medlem
Xqizs avatar
Jag och en annan polare har tänkt planka in på Siesta i morgon, är det någon som har bra tips på just siesta var man kan komma in?

Har kompisar som har köpt biljetter som är där inne om det hjälper, även någon som jobbar där fast har redan frågat om "free pass" men gick ej.
Citera
2010-05-28, 14:32
  #36
Medlem
carubis avatar
Usch så många tattare det finns. Köp biljett, har du inte råd, dra åt helvete. Zigenarfasoner, skämmes.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback