Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-08, 08:43
  #3637
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Donken i singapore har burgare med hel skiva ananas, 'kampung spirit' det måste vara ovanligt, minns inte att donken haft det i sverige någonsin(?)

I BKK kan man beställa en samurai burgare (griskött som jag har förstått det). Men det kanske finns överallt, käkar inte på donken normalt sett. Men tjejen äter inte nötkött så därför vet jag.

Med ananas, hawaii burger. Välkommen tillbaka 70talet
Citera
2013-12-08, 08:44
  #3638
Avstängd
Henrik.Ns avatar
Äter nästan aldrig på Mc Donalds. Bara skit där. Det ät nästan som att slänga ner sina pengar i en brunn.
Citera
2013-12-08, 08:45
  #3639
Avstängd
Henrik.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisken123
Tänkte dra MC och handla mat men har ett problem.
  • Har bara 60kr på kortet.

Och menyn jag vill ha kostar 76kr.

Kan jag betala skillnaden i kontanter??

Ja? Det borde väl man kunna?
Citera
2013-12-08, 18:37
  #3640
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisken123
Tänkte dra MC och handla mat men har ett problem.
  • Har bara 60kr på kortet.

Och menyn jag vill ha kostar 76kr.

Kan jag betala skillnaden i kontanter??

Yes, absolut!
Citera
2013-12-08, 22:26
  #3641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Yes, absolut!


Mmm, men jag tror att ordningen när man betalar blir 16 kr kontant och sedan "resten på kort".
Jag fick iaf aldrig lära mig hur man drog en viss summa från ett kort om det inte var det beloppet som var kvar att betala.

Men jag kan ha fel också.
Citera
2013-12-09, 11:36
  #3642
Medlem
Predator123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinnilsson403
Mmm, men jag tror att ordningen när man betalar blir 16 kr kontant och sedan "resten på kort".
Jag fick iaf aldrig lära mig hur man drog en viss summa från ett kort om det inte var det beloppet som var kvar att betala.

Men jag kan ha fel också.

Går att göra åt båda håll.
Citera
2013-12-09, 12:16
  #3643
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandra-F
ÅH VAD JAG HATAAARRR MCDONALDS.
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik.N
Äter nästan aldrig på Mc Donalds. Bara skit där. Det ät nästan som att slänga ner sina pengar i en brunn.
Intresseklubben antecknar.
Seriöst jag fattar inte poängen med såna där meningslösa inlägg.

Kan man inte få en kaffe med mjölk på McDonald's?
När jag beställde en "kaffe med mjölk" så fick jag svart kaffe.
Måste man välja mellan svart kaffe, latte och cappuccino? De sistnämnda har ju mjölk i sig..
__________________
Senast redigerad av Anon2 2013-12-09 kl. 12:19.
Citera
2013-12-09, 12:18
  #3644
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Kan man inte få en kaffe med mjölk på McDonald's?
När jag beställde en "kaffe med mjölk" så fick jag svart kaffe.
Måste man välja mellan svart kaffe, latte och cappuccino? De sistnämnda har ju mjölk i sig..

Det borde ju gå tycker man, har detta bara hänt en gång eller flera?
Citera
2013-12-09, 12:20
  #3645
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det borde ju gå tycker man, har detta bara hänt en gång eller flera?
Hm om jag minns rätt så har det hänt 2 gånger. Kan minnas fel dock..

http://www.mcdonalds.se/se/maten/pro...ker/kaffe.html
"På McDonald’s kan du beställa en vanlig kaffe, en latte, en cappuccino eller en espresso."

En espresso också? Det visste jag inte.. den finns inte på listan över deras kaffesorter..
Citera
2013-12-09, 14:04
  #3646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Hm om jag minns rätt så har det hänt 2 gånger. Kan minnas fel dock..

http://www.mcdonalds.se/se/maten/pro...ker/kaffe.html
"På McDonald’s kan du beställa en vanlig kaffe, en latte, en cappuccino eller en espresso."

En espresso också? Det visste jag inte.. den finns inte på listan över deras kaffesorter..

Jo mjölk till kaffet kan man normalt få. Frågan brukar vara om man vill ha varm eller kall mjölk.
Varm för smaken eller kall för temperaturen.
Citera
2013-12-10, 15:14
  #3647
Medlem
Varför i hela h*vette har McDonalds gjort om sina McToast till nån jävla tunbrödsrulle med korv i som smakar värre än vad det är att se på Idol?!?!?

Det var ju den absolut godaste saken på frukosten, på den tiden när det var hamburgerbröd (bottnar?) med ost och skinka emellan!

JAG KRÄVER ETT SVAR!
Citera
2013-12-17, 18:03
  #3648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mnet123
Varför i hela h*vette har McDonalds gjort om sina McToast till nån jävla tunbrödsrulle med korv i som smakar värre än vad det är att se på Idol?!?!?

Det var ju den absolut godaste saken på frukosten, på den tiden när det var hamburgerbröd (bottnar?) med ost och skinka emellan!

JAG KRÄVER ETT SVAR!

Det kommer nog bli så att de tar bort mctoast deluxe och tar tillbaks den gamla toasten med hamburgerbröd, just på grund av att den har sålt så dåligt och man får slänga för många.. De håller på att testa detta på 4 restauranger runt om i stockholm just nu!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback