2012-12-03, 02:45
Bannlyst
Det här programmet är uppgjort va? När Henke från avsnitt 2 kastar hatten så kastar han bara på måfå. Med hans vinnarskalle så skulle han stå där i minst 1 minut o fokusera. Fick känslan av att dom blev tillsagda att förlora faktiskt.
Citera
2012-12-03, 03:17
Medlem
Snooze91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Det här programmet är uppgjort va? När Henke från avsnitt 2 kastar hatten så kastar han bara på måfå. Med hans vinnarskalle så skulle han stå där i minst 1 minut o fokusera. Fick känslan av att dom blev tillsagda att förlora faktiskt.

Nej programmet är inte uppgjort. Dock har de tävlande varit i en varm och svettig studio i 6-8 timmar, om du nu vill göra den kopplingen till Henkes bristande fokus.
Citera
2012-12-03, 03:57
Medlem
Kvällens mvp var ju lätt Ekwall.

Skrämmande att en sån pajsare lyckas bättre karriärmässigt än majoriteten av befolkningen.
Citera
2012-12-03, 07:58
Medlem
Någon som har hämtat sig från Ekwalls misär igår? Kan säga att jag somnade med skämskudden över huvudet tack vare den mannen.
Citera
2012-12-03, 14:34
Medlem
Cardinalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Var mer likt Stamford Bridge på utsidan. Skrattretande att Ekwall har gått bet på samtliga fotbollsfrågor.

Det där var inte ett dugg likt Stamford Bridge
Citera
2012-12-03, 17:30
Medlem
swebarbs avatar
Värdelös duo, va gjorde dom ynka 13 poäng eller nåt? var ju helt kassa i lagtävlingarna, sen vann dom på korven för han fjantade sig, liksom varför ska dom alltid nästan ge bort en gren för att dom vunnit ett par raka,, det är alltid samma sak varje gång i nån gren när dom har övertaget så ska dom alltid få det se ut att dom är totalt värdelösa det är så jäkla tråkigt program, förstår inte ens hur man kan kalla detta bajs för tävling.. det är ett underhållningsprogram med tävlingsmoment och inget annat.
Citera
2012-12-03, 19:35
Medlem
Rodah15s avatar
Ekwall har skrivit ett inlägg på sin blogg om programmet som jag tycker vara rätt vettigt.

http://blogg.fotbollskanalen.se/ekwall/

Citera
2012-12-03, 19:59
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah15
Ekwall har skrivit ett inlägg på sin blogg om programmet som jag tycker vara rätt vettigt.

Det låter ganska logiskt. Jag blev jävligt förvånad när Ekwall inte ens såg ut att känna igen Syrianskas tröja.
Citera
2012-12-04, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Tycker ändå att han borde va mer insatt med tanke på hur mycket tid han faktiskt lägger ner på fotboll. Sen vill han ju ge sken av att han är expert.

Ekwall har torskat samtliga grenar han ställt upp i.
Han vann fotbollströjorna.

Förstår inte varför folk är förvånade, eller upprörda, över att Ekwall och Nannskog blev klassade. FF brukar ju hålla jämna steg med elitidrottare. Om de blir överkörda är väl det också underhållning.

Det verkar som att ni tittar på folk som skär korv och kastar räddningsboj över en docka och sedan blir förvånade att det inte är tävlingsanda i stil med UFC.

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
förstår inte ens hur man kan kalla detta bajs för tävling.. det är ett underhållningsprogram med tävlingsmoment och inget annat.
Klart det är ett underhållningsprogram? Eller vad menar du, att detta skulle porträttera en sport eller någon slags mästerskap?

Hur kan ni ta programmet på så stort allvar, ta det för vad det är. Jag tycker det är kul.
Citera
2012-12-04, 18:35
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah15

Fast det blir dock mer tittarvänligt, vi får vara med att gissa, annars hade ju deras reptilsvar förstört lite av det. Så vet inte om det är så mycket "fejk", alltså dvs att de ska framstå som två fån, även om jag förstår att han inte tycker det är så kul.

Åkesson skulle kunna säga att det är fördröjning för oss tittare att få gissa, som de säger i vissa andra program.
Citera
2012-12-04, 19:04
Bannlyst
Hur kunde han vinna fotbollströjorna när han var efter med att trycka varenda gång?
Citera
2012-12-04, 22:48
Medlem
skrufsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Hur kunde han vinna fotbollströjorna när han var efter med att trycka varenda gång?

För att Filip svarade fel eller svarade inte alls, då går poängen över till motståndaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in