Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-08, 12:32
  #205
Medlem
Hon är en av få kändiskvinnor som inte verkar ha lyft sig eller använder sig av botox och fillers .
Hon ser fortsatt jäkligt bra ut ändå , eller kanske just därför .

Hon verkar väldigt cool och självständig . Behöver inte bekräftelsen från någon man .

Har hon blivit ordentligt sårad eller varit ihop med något praktärsle ? Som har gjort att det ska mycket till innan hon släpper in någon.

Hennes pappa vet jag inte så mycket om , men Lill-babs tror jag inte var en bra mamma , hur klämkäck och kärleksfull hon än verkade i tv .
Citera
2023-06-08, 22:34
  #206
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hon är en av få kändiskvinnor som inte verkar ha lyft sig eller använder sig av botox och fillers .
Hon ser fortsatt jäkligt bra ut ändå , eller kanske just därför .

Hon verkar väldigt cool och självständig . Behöver inte bekräftelsen från någon man .

Har hon blivit ordentligt sårad eller varit ihop med något praktärsle ? Som har gjort att det ska mycket till innan hon släpper in någon.

Hennes pappa vet jag inte så mycket om , men Lill-babs tror jag inte var en bra mamma , hur klämkäck och kärleksfull hon än verkade i tv .

Jag får känslan att hon bara jobbar offentligt för att få lön. Jag tror hon hellre skulle slippa.

Det säger jag i all välmening, hon verkar någorlunda normal och trevlig.
Citera
2023-09-21, 15:53
  #207
Medlem
lunarluddes avatar
Stämmer det att hon och Benjamin ingrosso ligger med varandra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback