Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-07-10, 21:05
  #13
Medlem
doggydees avatar
Asfett o blanda!
Käka benson några timmar innan så du e lite flummig, sen slänger du i dig 2 lappar..
Du kommer få feta hallisar men inga dåliga tankar o.s.v..dessutom går det inte o snea.
Citera
2009-07-11, 18:04
  #14
Medlem
välkommenti bups avatar
Släng i dig lite benso så försvinner trippen benson tar ner dig på jorden igen.
Citera
2009-07-12, 04:06
  #15
Medlem
Lovat polare att vara med o äta ett gäng lappar. Syra är för mig lika med porten till helvetet. Varje gång man provar så snear man o hammnar i helvetet....
Tittat runt efter benzo, men verkar inte vara så vanligt bland grannskapet. Fick ett gäng imovan.....vad händer om man snear o tar två imovan?
Citera
2009-07-12, 06:56
  #16
Medlem
Titaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc3r
Lovat polare att vara med o äta ett gäng lappar. Syra är för mig lika med porten till helvetet. Varje gång man provar så snear man o hammnar i helvetet....
Tittat runt efter benzo, men verkar inte vara så vanligt bland grannskapet. Fick ett gäng imovan.....vad händer om man snear o tar två imovan?

Fungerar säkert. Dock tycker jag att man är helt fel ute när man söker någon slags trygghet i benzo när ni skall trippa. Går du in med inställningen att du kommer snea så kommer du troligen att snea med. En bra set och setting kommer garanterat att ge dig en fin tripp, går du dock in i det med tankesättet att sympatitrippa och eventuellt dra en benzo eller två om det börjar gå åt helvete så kommer det troligen att gå åt fan med. It's all in your mind och set och setting är det bästa botemedlet för det.
Citera
2009-07-12, 13:30
  #17
Medlem
jaja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranc3r
Lovat polare att vara med o äta ett gäng lappar. Syra är för mig lika med porten till helvetet. Varje gång man provar så snear man o hammnar i helvetet....
Tittat runt efter benzo, men verkar inte vara så vanligt bland grannskapet. Fick ett gäng imovan.....vad händer om man snear o tar två imovan?
Varför ska du ta syra om du känner så där och snear varje gång? Verkar som att du knappt vill själv... ska du ha benso med dig och tänker som du gör så kommer du garanterat att snea. Är ju inte nå vidare bra att hålla på att avbryta trippar heller.
Citera
2018-11-06, 13:43
  #18
Medlem
Kafes avatar
Sorry för bumpen. Har en syra tripp nästa vecka där jag bland annat kommer blossa endel changa.
Har trippat triljoner gånger förut på kanske 20+ olika hallucinogener så spara på moraliserandet om att detta är en dålig idé.

Har en ganska lång tid haft problem med ångest och social ångest så jag har mer eller mindre blivit en benzotorsk.
Känner absolut ingen ångest av att trippa, ser fram mot det som fan till och med! Men problemet är att min ångest blir otroligt intensiv när jag avviker från klonazepam/diazepam på morgonen. Hur pass mycket kommer exempelvis 2mg ikto på morgonen dämpa LSD ruset när man tar det på kvällen?

Det är en 220ug blotter det handlar om så det är ingen monstertripp. Kommer va med polare jag känner mig trygg med så sociala ångesten kommer inte vara lika påtaglig som det är med andra. Kan ju absolut skippa benson om det skulle bromsa ruset för mycket? Men det vore otroligt skönt ifall jag slapp oroa mig för att behöva gå cold turkey på benso just dagen jag trippar.

Vad tror ni? Är det lugnt med 2mg ikto typ 8-10 timmar innan trippen? Kan gå ner på 1mg ikto eller 10mg diazepam ifall det skulle vara så. Tar aldrig mer än 2mg ikto om dagen förutom möjligtvis xanor för att sova. Har inte någon mega tolerans, men lite i alla fall, ifall det hjälper er analys.
__________________
Senast redigerad av Kafe 2018-11-06 kl. 13:50.
Citera
2018-11-08, 02:30
  #19
Medlem
Det finns absolut ingen anledning att börja dagen med lite benz & sen planera in
en syra tripp mot kvällen.

Benzot ser till så att trippen blir svag lr så kommer ingenting att hända.
Det är slöseri med magiska små lappar som för en till fantastiska saker men det är bra
att ha benzo utifall om trippen tar en vändning fr det fantastiska stället rakt ner till helvetet!
Då kan det vara bra & smälla i sig en 4-6st ikto/xanor/stess så skiten lugnar ner sig.

Lyrica ska man inte heller ha i kroppen om man planerar trippar.
Av egen erfarenhet så har Lyrcia (pregabalin) förstört många fina försök att
få unika trevliga upplevelser.
Citera
2019-03-10, 02:58
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petarn
Yes! Om du rockar den kombon så ska du ta mer
flashar än vanligt.


Flödder är skönt att landa på så spara några

Tjenare. Har en fråga som jag tycker berör ämnet. När jag brukar ta lapp så får jag alltid en "orolig" klump i magen, dom första 30 - 50 minuterna som kommer tillbaka stötvis igenom mestadels av trippen. Skulle den försvinna om man poppar säg 1/4 xanor innan trippen och sedan dubblar dosen med lapp? Gillar syra som fan men den ångest klumpen brukar ställa till för mig mest i början. Någon som har nån åsikt / råd om detta?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback