2008-05-24, 19:52
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Innan mitt förestående köp så måste jag göra den obligatoriska kollen på FB, om köpet godkänns av intelligentian.

Kommer köpa mig en bärbar dator för surfning, skrivande och portabel videospelare. Lär inte spela spel i någon vidare utsträckning. Viktigt är 12"-skärmen, då den gör datorn liten vilket definitivt är viktigt.

Av det jag hittat framstår denna som bäst;

http://www.datorbutiken.com/se/defau...=LGR200-CCB22V

LG R200-C.CB22V Intel Core 2 Duo T7250 2.0GHz, 2GB DDR2, 200GB SATA HDD, ATI Mobility Radeon X2400HD 128MB, 12.1" Wide, Vista Business

För 7070 kr.

Är egentligen lite över min budget. Hade tänkt mig max 7000 kr, men i mina ögon verkar det vara ett bra köp.

Har inte hunnit se/känna på den. Inte hittad den någonstans i min hemstad, så blir nog lite som att köpa grisen i säcken. Kanske någon har denna modell och kan konfirmera att den är liten och behändig?

Vad anser ni? Om ni anser det vara ett bra köp, skriv gärna det så jag kan skicka iväg beställningen med tryggheten i att FB-eliten godkänt köpet!
Citera
2008-05-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnäHunDeN
Är egentligen lite över min budget. Hade tänkt mig max 7000 kr, men i mina ögon verkar det vara ett bra köp.
Bra att du inte är så principfast då.

Du kanske skulle få tag på en med 9 cells batteri istället om du ska köra sladdlöst mycket.
Citera
2008-05-25, 10:53
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Bra att du inte är så principfast då.

Du kanske skulle få tag på en med 9 cells batteri istället om du ska köra sladdlöst mycket.

Haha!

Datorn ska väl mest vara portabel, men lär inte köra så himla mycket sladdlöst. Vad tycker du om köpet?

Framförallt, någon som sett/känt denna modell? Har inte sett den IRL vilket gör mig lite osäker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in