Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2020-03-20, 14:25
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Con-artist
Fönstret för att svara på budet är väl stängt? (Om det inte blir förlängt igen)
På Avanzas sida måste de missat att budet förlängdes för när jag kollade i onsdags kunde jag inte ta ställning till något bud. Så nu sitter jag här med mina aktier, antar att det blir tvångsinlösen på dem i värsta fall.
I värsta fall gå det inte igenom och kursen faller till 8-9 kr, maila support eller sälj innan
Citera
2020-03-21, 19:02
  #98
Medlem
Con-artists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven12
I värsta fall gå det inte igenom och kursen faller till 8-9 kr, maila support eller sälj innan
Enligt avanza har tencent redan påkallat tvångsinlösen av resterande aktier, så jag kommer få mina 17 nok inom kort.
Citera
2020-03-23, 12:27
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Con-artist
Enligt avanza har tencent redan påkallat tvångsinlösen av resterande aktier, så jag kommer få mina 17 nok inom kort.
JAg fick maila supporten så signade de mina
Citera
2020-03-28, 23:31
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sven12
JAg fick maila supporten så signade de mina
De nådde 25.06% de som inte signat kan ju passa på sälja se om ni får över 17 på marknaden...

Annars de som signat får den 8 April, trist avslut på en resa som bara börjat, vist i de korta känns de ju bra. Med dagens klimat hade nog kursen ståt under 10 kr idag, men vid Dune 2022 hade nog 30-40 k inte varit en omöjlighet...
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback