Min läkare har inte snackat om någon drug holidays angående sömntabletter och inte visste jag om de heller. Jag typ känner mig seg el sover väldigt djupt ont i huvet, illamående i bland vaknar tidigt somnar i bland inte om jag inte tar en xanor sover som en stock efte den.

De kanske har med andra antidepp jag käkar de känns som en karusell med piller nu, ler utåt till alla och säger de e bra, men mår piss och har ingen bra läkare nu.
Men får snart de tro jag.Jag är beroende psysikt om inte fysiskt med. Men har blivit så förvirrad då läkare jag haft till och från sagt olika grejer. Min läkare jag haft hittils är som en jultomte skriver ut de jag vill ha nästan i princip. Stressad är han med nu nyligen skrev han ut 100 xanor på 3 uttag. Jag tänker inte fastna nu har jag bestämt och trappa ner dem i alla fall käkar de 2mmg per dag och oftast i förebyggande syfte och blir tröt.
Men nu har skolan slutat så då har jag tid i lugn och ro och har ett schema från en beroende läkare som hjälpt mig på min egen begäran ett nedtrappningschema fick de i januari he och e i maj. Jag käkar inga höga doser men xanor är en stark benz. De var de tar en dag i taget.