Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-15, 14:44
  #5677
Medlem
BacONbacOFFs avatar
nytt kapitel ute
Citera
2017-03-15, 15:51
  #5678
Medlem
DangerDooms avatar
Intressant, nu har vi fått lite kött på benen. Vill egentligen bara att det här arcet bara ska ta slut, jättenyfiken på de andra.

Citera
2017-03-15, 21:00
  #5679
Medlem
Maravillas avatar
Dubbel
Citera
2017-03-15, 21:01
  #5680
Medlem
Maravillas avatar
Känns upplagt för ett misslyckande. Alldeles för många variablar som ska klaffa och sedan har väl alla uppdrag som inkluderat SH inte gått särskilt smidigt haha. Är väl ingen högoddsare heller att Luffy gör något idiotiskt som sätter hela planen i svaj. Blev dock väldigt nyfiken på denna "roliga entre" han har kommit upp med. Oda gör oss sällan besvikna med sina små överraskningar.
Men jag vågar inte lita fullt ut på Bege. Skulle inte förvåna mig om det ingår i hans plan att kasta stråhattarna under bussen på något sätt. Ne nu börjar det verkligen dra ihop sig.

Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Intressant, nu har vi fått lite kött på benen. Vill egentligen bara att det här arcet bara ska ta slut, jättenyfiken på de andra.




Håller med, dessutom har Oda verkligen längtat efter att få göra Wano-arcet så mina förväntningar är jättehöga på det arcet. Dock är jag lite oroad över att Robin ska bli kidnappad av Kaido(dom har blivit varande för att hon kommer vara eftertraktad) och vi får ännu ett räddningsuppdrag.
__________________
Citera
2017-03-22, 04:04
  #5681
Medlem
Kroegarns avatar
Det kommer utan tvekan att gå åt helvete med hela planen. Varför skulle annars Reiju ha kraften att suga ut gift, samt varför skulle Oda visa det genom Luffy i början på arcet om inte något skulle gå helt jävla fel nu så t.ex Sanji blir träffad istället och hon tvingas suga ut giftet eller liknande.


Eventuellt kanske det går till som så att Big Mom ser det som att Sanji räddar hennes liv och blir rent av tacksam mot Strawhats (Mycket långsökt dock, Jag tror inte ens själv på det, men spekulationer är intressant)


Kanske går ridån ner för Bege här rentav.
Citera
2017-03-23, 17:30
  #5682
Medlem
DangerDooms avatar
Rörigaste kapitlet
Citera
2017-03-23, 18:41
  #5683
Medlem
Kroegarns avatar
Mycket rörigt.

Stärkelse/Katakuri
Citera
2017-03-24, 16:42
  #5684
Medlem
Thalles avatar
Tror inte Big Mom dör. Gang Bang Capone eller vafan han nu heter kanske gör de däremot. Sen tror jag också fågeln kommer få stryk, så ful som den är.
Citera
2017-03-25, 07:11
  #5685
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalle
Tror inte Big Mom dör. Gang Bang Capone eller vafan han nu heter kanske gör de däremot. Sen tror jag också fågeln kommer få stryk, så ful som den är.

Hahahahah ful som stryk mao.

Mamsen dor ej och inte Gang heller, for Oda sa val att rookiesarna skulle vara med o bidra med nagot stort som skulle forandra varlden typ i framtiden, sa ser nog att alla samlas o slass ihop inom kort, darfor kan inte bege-farbrorn do.
Citera
2017-03-30, 10:43
  #5686
Medlem
DangerDooms avatar
Nya kapitlet är uppe.

Citera
2017-03-30, 20:25
  #5687
Medlem
Thalles avatar
Är olidligt spännande nu enligt mig, och så går dom och tar break nästa vecka! Sablar!!
Citera
2017-04-13, 12:06
  #5688
Medlem
DangerDooms avatar
Nytt kapitel uppe!

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback