Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-05-19, 17:06
  #1
Medlem
Jag vill stunta att gå på studentavslutning och balen samt alla fjantiga fester. Är det obligatorisk eller är det helt okej att inte gå på skiten?
2008-05-19, 17:07
  #2
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peak.
Jag vill stunta att gå på studentavslutning och balen samt alla fjantiga fester. Är det obligatorisk eller är det helt okej att inte gå på skiten?
Haha! "Fjantiga fester". Låter som någon är lite bitter..
Och nej, det är självklart inte obligatorisk närvaro på avslutningen och festerna.
2008-05-19, 17:10
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Och nej, det är självklart inte obligatorisk närvaro på avslutningen och festerna.

Bra , då vet jag.


Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Haha! "Fjantiga fester". Låter som någon är lite bitter..

Vad mennar du?
2008-05-19, 17:13
  #4
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peak.
Bra , då vet jag.




Vad mennar du?
Studentfesterna är och avslutningen är ju apkul. Har sällan haft så roligt som jag hade under studententiden.. Förstår inte varför man inte skulle vilja missa sin egen avslutning, om man nu inte är bitter för man inte "har några vänner" osv.. Du kommer säkerligen ångra dig om du sitter hemma och surar istället för att gå när alla klasskamrater har the time of their lives..
2008-05-19, 17:15
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Studentfesterna är och avslutningen är ju apkul. Har sällan haft så roligt som jag hade under studententiden.. Förstår inte varför man inte skulle vilja missa sin egen avslutning, om man nu inte är bitter för man inte "har några vänner" osv.. Du kommer säkerligen ångra dig om du sitter hemma och surar istället för att gå när alla klasskamrater har the time of their lives..

Vad är det som är så roligt?
2008-05-19, 17:17
  #6
Medlem
Deannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peak.
Jag vill stunta att gå på studentavslutning och balen samt alla fjantiga fester. Är det obligatorisk eller är det helt okej att inte gå på skiten?

Helt okej att inte gå, inget är obligatoriskt.. Däremot tror jag att du måste vara där och hämta ut betyget, eller så får du skriva en fullmakt så får någon annan göra det åt dig (så var det i alla fall på min tid)
Jag gick på allt, mycket för att det var "sista tiden med gänget". Sista terminen i trean var roligast i hela gymansiet..
2008-05-19, 17:28
  #7
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peak.
Vad är det som är så roligt?
Allt.
2008-05-19, 17:28
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deanna
Helt okej att inte gå, inget är obligatoriskt.. Däremot tror jag att du måste vara där och hämta ut betyget, eller så får du skriva en fullmakt så får någon annan göra det åt dig (så var det i alla fall på min tid)
Jag gick på allt, mycket för att det var "sista tiden med gänget". Sista terminen i trean var roligast i hela gymansiet..

Vi får betygen en vecka efter skolan slutat i brevlådan.
2008-05-19, 17:29
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Allt.
Visst
Tyvärr går man sam/sam som bara besår av massa jobbigt folk. Skulle valt natur.
__________________
Senast redigerad av Peak. 2008-05-19 kl. 17:34.
2008-05-19, 17:36
  #10
Medlem
nipsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peak.
Visst
Tyvärr går man sam/sam som bara besår av massa jobbigt folk. Skulle valt natur.

Trist att du inte har några kompisar men tyck inte själv om dig för det, det är du själv som får göra nått åt saken.

Man tar bara studenten en gång i livet och då ska man fan ha kul med alla sina kompisar och säga hej då och festa natten ut!
2008-05-19, 17:37
  #11
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peak.
Visst
Ja, men vad ska jag säga. Jag tycker att sista tiden i gymnasiet var GRYMT kul.
Kan t.om vara den roligaste tiden i mitt liv.
En endlös ström av fester med folk du gått i samma skola som i tre år=PARTY. Sen går själva avslutningen inte av för hackor heller. "Champange"-frukost (öl-frukost) med klassen i solen, div. snyfttal från lärare och utdelning av betyg, åka flak genom Stockholm med klassen= festa järnet, sen sin egen mottagning då man var "lagom" packad, avslutningsskiva med hela skolan och fest hela natten lång.

Men visst, om du hellre sitter hemma och lirar WoW så gör det. Jag hade som sagt extremt roligt under den sista tiden i gymnasiet.
2008-05-19, 17:42
  #12
Medlem
Proformances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Ja, men vad ska jag säga. Jag tycker att sista tiden i gymnasiet var GRYMT kul.
Kan t.om vara den roligaste tiden i mitt liv.
En endlös ström av fester med folk du gått i samma skola som i tre år=PARTY. Sen går själva avslutningen inte av för hackor heller. "Champange"-frukost (öl-frukost) med klassen i solen, div. snyfttal från lärare och utdelning av betyg, åka flak genom Stockholm med klassen= festa järnet, sen sin egen mottagning då man var "lagom" packad, avslutningsskiva med hela skolan och fest hela natten lång.

Men visst, om du hellre sitter hemma och lirar WoW så gör det. Jag hade som sagt extremt roligt under den sista tiden i gymnasiet.

Fan vad jag längtar när du målar upp det sådär, ett år kvar

Aja nu vet jag inte din situation med polare o sånt i skolan. Men som sagt, du kommer nog ångra dig. Du har bara den här chansen att gå på en studentbal men hela livet på dig att sitta för dig själv. passa på!
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback