2010-03-25, 09:37
Medlem
Tuesdays avatar
Det blev inte Hinsan for mormor till mordade NJ. Hon friades for hemfridsbrott och domdes till villkorlig dom samt dagsboter for olaga hot.
Citera
2010-03-26, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Det blev inte Hinsan for mormor till mordade NJ. Hon friades for hemfridsbrott och domdes till villkorlig dom samt dagsboter for olaga hot.
Ja så kan det gå. Tragiskt.
Citera
2010-04-28, 21:22
Bannlyst
Lät ju som en skräckfilm när jag läste artikeln

Kan någon bara skriva vad som hände med tjejen? pallar inte läsa 300+ sidor....
Citera
2010-04-28, 23:52
Medlem
BoISarens avatar
ABoK => Kriminalhistoria

//Mod
Citera
2010-04-29, 00:50
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VTRM5
Lät ju som en skräckfilm när jag läste artikeln

Kan någon bara skriva vad som hände med tjejen? pallar inte läsa 300+ sidor....

Hon mördades av pojkvännen i lägenheten i Alingsås. Sedan körde han iväg med kroppen och grävde ner den nära hans hem utanför Herrljunga. Troian sammanfattade inledningsskedet mycket väl i:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=11317980&postcount=1077

Några olika informativa länkar finns på:
http://www.bt.se/nyheter/herrljunga/rattegangen-om-mordet-pa-nathalie---stormigt-forhallande(986041).gm
Citera
2010-08-10, 02:25
Medlem
poffansoffans avatar
Ingen FUP???
Citera
2010-12-06, 22:57
Medlem
EmmEssEmms avatar
Jag antar att ni redan vet vem killen var som mördade Nathalie, men jag orkar inte läsa igenom över hundra sidor, faktiskt

Han heter i alla fall Niklas Granberg, och han facbook finns här, http://www.facebook.com/profile.php?id=705618223.

Han var lugn, snäll och tystlåten i skolan, och alla blev väldigt chockade över att han kunde göra något som detta.
Hans bror, Kjell, är väldigt duktig på kampsport, för övrigt!
Citera
2010-12-08, 22:14
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmEssEmm
Jag antar att ni redan vet vem killen var som mördade Nathalie, men jag orkar inte läsa igenom över hundra sidor, faktiskt

Han heter i alla fall Niklas Granberg, och han facbook finns här, http://www.facebook.com/profile.php?id=705618223.

Han var lugn, snäll och tystlåten i skolan, och alla blev väldigt chockade över att han kunde göra något som detta.
Hans bror, Kjell, är väldigt duktig på kampsport, för övrigt!

Om det nu är hans facebooksida... Finns ju ingen direkt info att komma åt där direkt.
När han kommer ut lär han ha en hel del stryk att vänta, du vet säkerligen vilka som är släkt med Nathalie om du nu känner till Niklas, här finns en hel del gamla kåkfarare.
Citera
2011-02-27, 00:20
Medlem
Jag saknar henne.
Citera
2011-02-27, 10:00
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Om det nu är hans facebooksida... Finns ju ingen direkt info att komma åt där direkt.
När han kommer ut lär han ha en hel del stryk att vänta, du vet säkerligen vilka som är släkt med Nathalie om du nu känner till Niklas, här finns en hel del gamla kåkfarare.
Det ska bli spännande att se om någon av Magnusson/Salenkvist/Rosenkvist/Aronsen gör någonting åt saken nu när en ung tjej i deras släkt blev så brutalt mördad eller om det bara är tomt snack på de resande
Citera
2011-02-27, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
Det ska bli spännande att se om någon av Magnusson/Salenkvist/Rosenkvist/Aronsen gör någonting åt saken nu när en ung tjej i deras släkt blev så brutalt mördad eller om det bara är tomt snack på de resande

Dom är nog inte särskilt oroliga över en kvinnomisshandlare,kvinnomördare iallafall

Oavsett hur skicklig hans brorsa må vara på någon kampsport är det inte nåt en kula inte kan avhjälpa
Citera
2011-02-28, 08:27
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jooo
Dom är nog inte särskilt oroliga över en kvinnomisshandlare,kvinnomördare iallafall

Oavsett hur skicklig hans brorsa må vara på någon kampsport är det inte nåt en kula inte kan avhjälpa
Nej oroliga tror jag inte heller att de är, men kommer de att ta tag i saken ? Det är det som är frågan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in