Flashback bygger pepparkakshus!
2014-01-24, 15:19
Medlem
Hur gick det för dig TS? Har samma problem vet inte riktigt vad jag ska göra ::
Citera
2014-01-27, 19:27
Medlem
mckillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odzon
Hur gick det för dig TS? Har samma problem vet inte riktigt vad jag ska göra ::

Har hänt mig 2 gånger vid för hårt sex, mycket blod blir det och svider som fan även dagar efter men som folk skrivit innan det läker på cirkus en vecka sen är du good 2 go igen
Citera
2015-01-07, 07:35
Medlem
Har enorm smärta vid ollonet och det blöder men strängen är kvar, det bara liksom kommer blod från ollonet. Har runkat 9 gånger dom senaste 6 timmarna och det var vid senaste runket det inträffa, för det kan väl inte vara någon slags könssjukdom? senaste gången jag hade sex var för 5 veckor sedan.

Hela ollonet ilar som när man har tandvärk.
Citera
2015-03-06, 18:13
Medlem
BrallorochBurgares avatar
Min sträng på ballen har gått av, hjälp?

Tjo, jag och flickvännen skulle ha det lite mysigt igår och på något sätt blev det väl lite mycket friktion vid något tillfälle, kände hur det knäppte till i honom. Ställde mig upp och såg hur det sprutade blod överallt. Åkte till vårdcentralen och fick visa upp honom för en sjuksköterska, hon sa att den inte gått av helt och att det kommer läka. Skönt tänkte jag för jag trodde att han gått av helt!

MEN senare på kvällen när jag försiktigt skulle skölja av honom i duschen så ser jag hur strängens fäste(sitter fäst på flera ställen på kukhuvudet, det upp till var det nu iaf) sitter ihop med tjockleken av ett hårstrå och sedan framför ögonen helt går av. Det gjorde inte ont eller något. Dock så har jag för mig med ganska stor säkerhet att den satt ihop mycket mer på vårdcentralen så det känns som att den smalnat av mer och mer och till sist gått av när jag skulle skölja av.

Vad som är problemet nu dock är att strängen inte börjat läka ihop där den gick av utan liksom struntat i att växa ihop vilket jag läst på nätet att den "ska" göra om den gått av helt. Det som oroar mig egentligen är att om den inte växer ihop där så kommer ju hela fjongen att sitta med ännu mindre sträng och säkert gå av lättare sen när det läkt igen. Vad ska man göra egentligen? Med all denna tur är det ju givetvis helg och inga UMO:s eller vårdcentraler är öppna, enbart akuten som kanske är lite drastiskt men vad vet jag?

Snälla lite råd!
Citera
2015-03-06, 18:17
Medlem
EnOmogenBanans avatar
Slå en pling till 1177 och hör efter vad de tycker.
Citera
2015-03-06, 18:23
Medlem
idiamindadas avatar
Händer alla. Den läker.
Citera
2015-03-06, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Händer alla. Den läker.
jo har hört det men den verkar inte läka ihop utan läker så det blir en lös sträng hängandes, ska det verkligen vara så? :O
Citera
2015-03-06, 18:31
Medlem
Louises avatar
Det läker. Det kan ta någon vecka. Du får helt enkelt ha tålamod. Försök hålla rent så det inte blir några läskiga infektioner. Låt bli att knulla under tiden, runka inte om det gör ont.

Folk som blivit av med strängen brukar i efterhand tycka att det är bättre utan.
Citera
2015-03-06, 18:32
Medlem
Jo, och i övriga Sverige penis.
Haha nä inte direkt.

Har i övrigt snackat med 1177 nu och de sa att man inte kan göra något mer än att låta det läka ihop som en lös sträng typ som man sedan får gå och knipsa av om man vill det :3 Men den lär ju gå av lättare sen tänker jag?
Citera
2015-03-06, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louise
Det läker. Det kan ta någon vecka. Du får helt enkelt ha tålamod. Försök hålla rent så det inte blir några läskiga infektioner. Låt bli att knulla under tiden, runka inte om det gör ont.

Folk som blivit av med strängen brukar i efterhand tycka att det är bättre utan.
Problemet är ju att hela strängen inte rykt utan bara fästet längst upp så den lär ju sitta ännu mindre nu så tänk om den går av igen? :O
Edit: Eller rättare sagt går av vid de andra fästena.
Senast redigerad av BrallorochBurgare 2015-03-06 kl. 18:37.
Citera
2015-03-06, 18:38
Medlem
Louises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrallorochBurgare
Problemet är ju att hela strängen inte rykt utan bara fästet längst upp så den lär ju sitta ännu mindre nu så tänk om den går av igen? :O
Jag fattar inte riktigt hur du menar; är strängen av så är den väl av?

Hur som helst: Den dagen, den sorgen. Du har inget att vinna på att bli hysterisk nu över eventuella problem du kanske skulle kunna få i framtiden. Det kan lika gärna visa sig att de aldrig inträffar. Och hur som helst kan du inte göra något annat än att låta det läka.
Citera
2015-03-06, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Louise
Jag fattar inte riktigt hur du menar; är strängen av så är den väl av?

Hur som helst: Den dagen, den sorgen. Du har inget att vinna på att bli hysterisk nu över eventuella problem du kanske skulle kunna få i framtiden. Det kan lika gärna visa sig att de aldrig inträffar. Och hur som helst kan du inte göra något annat än att låta det läka.
http://www.geocities.ws/qbman2001/qb...s/preppic4.jpg
Om du tänker att den bara lossnat vid det översta sträcket av strängen. Den sitter fast nedtill dvs men längst upp har det gått av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in