Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-25, 16:56
  #805
Medlem
Nkpgisits avatar
Tycker kokain IV är bland de :hårdaste: man kan komma i Kicki väg.

Har tagit några för starka pannor av kolik men då löste jag väll en 0.4g på en meter vatten och sköt i mig pannan snabbt som attan och blev helt frånvarande (väck) låg ner i soffan som ett C och fruktade för livet ett tag med det där tjutet man får av den bra panna kola men det va helt öronbedövad som kändes som jag va i ett vakuum.
Citera
2023-05-26, 07:06
  #806
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snippster
nån mer som känner sig snuvad på Den Stora KokainUpplevelsen?

jag har verkligen gjort ett flertal seriösa försök med kola. och varenda gång har det slutat i besvikelse. det verkligen bara inte händer n åt alls. de gånger jag öht känt något alls har varit helt sjukt värdo. kändes som man kanske råkat få i sig pyttelite av riktigt utblandat och risigt tjack, ingen fart eller fläkt whatsoever, endast lite svårare att somna.
den enda skillnaden jag märkt efter intag av kokain är det att jag vid ett par olika försökstillfällen plötslig blivit helt jävla apatisk. satt bara och glodde rakt ut på ingenting. dessutom kände jag mig obehagligt oinspirerad på nåt vis, jag lyckades bl.a. inte tänka en enda tanke på flera timmar, det var bara helt tomt i skallen, som ett akut fall av plötslig hjärndöd.
skumt var det, har nån annan vart med om nåt liknande månne?

apatin är det som varit mest återkommande vid flest av alla mina otroligt tappra försök. en av gångerna vart jag sjukt trött, typ sovig nästan, med en touch av tjurighet.

för övrigt, nej det har verkligen inte varit skräpkola heller, skulle snarare va riktigt bra grejer enligt flera andra som körde samma.
eller är jag immun mot kokain kanske? vet inte ens om sånt förekommer, är bara så grymt brydd.

Eller så är kokain kanske bara en enda stor jävla masspsykos. en urban legend kanske. haha det vore fan lite coolt alltså, som jag skulle skratta!

Har också upplevt apatin dagen efter, anledningen till att jag aldrig kommer ta skiten igen ,skitdrog om du frågar mig absolut inte värt det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback