• 35 603 online
  • 1 128 720 medlemmar
  • 58 563 053 inlägg
2017-08-30, 16:16
Medlem
Hur deletar man ett konto på TL? En kompis ska resa iväg ett tag och undrar hur processen ser ut. Försvinner det som polaren har laddat upp?

Sen hur fungerar det med upload? Ponera att en person laddar upp en massa men sedan formaterar sin dator eller reser bort som min kompis, fortsätter man ladda upp även fast man inte har ett torrentprogram på datorn/igång på datorn?
Senast redigerad av Mialterego 2017-08-30 kl. 16:22.
Citera
2017-08-30, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Hur deletar man ett konto på TL? En kompis ska resa iväg ett tag och undrar hur processen ser ut. Försvinner det som polaren har laddat upp?

Sen hur fungerar det med upload? Ponera att en person laddar upp en massa men sedan formaterar sin dator eller reser bort som min kompis, fortsätter man ladda upp även fast man inte har ett torrentprogram på datorn/igång på datorn?

Varför skulle man vilja ta bort sitt konto? Om man någonsin i framtiden vill använda det igen så är det bäst att man sparar det. Tas kontot bort så försvinner ju statistik över upp och nedladdad data och man får ansöka om nytt konto igen och börja om från början.

Om man åker bort och har datorn avstängd eller inte har torrentprogram igång så självklart kan ingenting varken laddas upp eller ner, men den statistik man hade sedan innan kommer ju ligga kvar tills nästa gång man laddar upp eller ner något igen.
Citera
2017-09-02, 04:18
Medlem
Hur länge ligger en inaktiv torrent kvar?
Jag håller på att göra en större omstrukturering på min NAS och måste ha klienten avstängd några dagar.
En hel del av materialet är jag ensam som distributör.
Citera
2017-09-02, 07:00
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicke157
Hur länge ligger en inaktiv torrent kvar?
Jag håller på att göra en större omstrukturering på min NAS och måste ha klienten avstängd några dagar.
En hel del av materialet är jag ensam som distributör.

Det bör ligga kvar om det nu gäller ett par dagar.
Citera
2017-09-13, 16:34
Medlem
ALZIRs avatar
Det går nu att registrera sig på TorrentLeech med koden "SCCREFUGEE"
Citera