Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-15, 22:46
Medlem
dumms avatar
Gravida kvinnor är bäst =)

Känns som de får en vacker aura och man bara vill ta hand om dem, i love 'em =)

Och nej, tror inte det smakar så mycket annorlunda - det smakar kåt brud helt enkelt.
Citera
2008-05-16, 08:41
Medlem
sirstorms avatar
Min donna är gravid nu, och jag tycker hon inte hon smakar annorlunda. Jag har slickat henne hela tiden hon har varit gravid och inte märkt någon skillnad.
Citera
2008-05-16, 08:56
Medlem
delanochess avatar
Passa på för faan. När ungen sen kommer vet man aldrig när det blir utrymme för liknande övningar.

Kan tillägga att hon kommer bli kåtare ju längre graviditeten lider.
Citera
2008-05-16, 10:26
Medlem
Det är ju olika såklart, men gå gärna in på den mer frekvent besökta siten familjeliv.se för att läsa om kåta gravida kvinnor.
Citera
2008-05-16, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EraseSequence
*host* tönt.

Vad fan var det där då? Jävla p12a!

OnT: Bara slicka på! Har bara varit med om att en gravid kvinna luktade lite mysko en gång och då struntade jag bara i det
Citera
2008-05-16, 21:11
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Gravida kvinnor får ofta svampinfektioner så lukta lite innan du smakar
http://www.vardguiden.se/templates/A...Articleid=3062
Hahaha oh fan vad jag tappade aptiten på min pasta. Men har en fråga eftersom du verkar vara insatt i det mesta.....kan inte killar också få svamp?
Citera
2008-05-16, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Hahaha oh fan vad jag tappade aptiten på min pasta. Men har en fråga eftersom du verkar vara insatt i det mesta.....kan inte killar också få svamp?

Låter husdoktorn ta den här diskussion. Eder läkare talar nu och inte jag.

Ja, svampen candida albicans, eller vanlig underlivssvamp drabbar även män. I viss mån är den även överförbar till män. Hos män läker den dock ut inom ett par dagar. Hos kvinnor tar det längre tid och gynekolog bör kontaktas. För det mesta får man inte god effekt av vagitorier eller salvor om man är kvinna då slemhinnorna torkar ut, man bör istället ta receptbelagda orala preparat.
För män fungerar salvorna utmärkt om man vill skynda på utläkningen.

Att slicka någon med underlivssvamp medför kraftig risk för att candida får fotfäste i munnens slemhinnor med påföljd av infektion i munhålan och/eller svampinfektion i hals, svalg, luftrör och struphuvud. Candida kan även angripa lungvävnad i sällsynta fall.
Citera
2008-05-16, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad

Visst fan kan man få svamp, kliar som satan, men botas ganska lätt med salva.

Been there, done that, got the tshirt.

//M_M
Citera
2008-05-17, 13:24
Medlem
Katarsiss avatar
Och billigast och enklast, om än inte det bästa, är att köpa vanlig salva för fotsvamp.
Samma preparat fast billigare och för vissa mindre pinsamt.

Undvik socker, då svampen älskar socker.

I övrigt är sex fantastiskt när man är gravid eftersom underlivet är extra blodfyllt.
Fontänorgasmer uppnås lättast under graviditet.
Citera
2008-05-17, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Och billigast och enklast, om än inte det bästa, är att köpa vanlig salva för fotsvamp.
Samma preparat fast billigare och för vissa mindre pinsamt.

Undvik socker, då svampen älskar socker.

I övrigt är sex fantastiskt när man är gravid eftersom underlivet är extra blodfyllt.
Fontänorgasmer uppnås lättast under graviditet.

Lider ju av fotfobi så för mig skulle det vara otroligt mycket mer pinsamt att köpa fotsalva än underlivssalva...

Håller med om att sex vid graviditet är fantastiskt, förutom då chokladpromenaderna mitt i natten efteråt. Men det kanske är något bara jag drabbades av.
Citera
2008-09-28, 03:29
Medlem
nylonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokkas
Enligt mig finns det få tillfällen då kvinnan är så vacker som när den är gravid. Dock så ska det alltså vara gravidmage, en fin putig en, inte en fläskig gravidmage.
Instämmer, gravida kvinnor är sexighetens superhjältar, har dock inte haft förmånen att få slicka någon sådan men man skall ju ha någon upplevelse att se fram emot oxå...
Citera
2008-09-28, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirstorm
Min donna är gravid nu, och jag tycker hon inte hon smakar annorlunda. Jag har slickat henne hela tiden hon har varit gravid och inte märkt någon skillnad.

Hon kanske har svamp hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in