Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-14, 17:31
  #1
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Såg den gemytlige P. idag på St: Eriksgatan bärandes en systemkasse och med sänkt blick. Är han månne nersupen och .... out...??? Till saken hör att han såg RIKTIGT risig ut....
Citera
2008-05-14, 17:43
  #2
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Såg den gemytlige P. idag på St: Eriksgatan bärandes en systemkasse och med sänkt blick. Är han månne nersupen och .... out...??? Till saken hör att han såg RIKTIGT risig ut....

Jag och många andra har burit på systemkassar och gått med sänkt blick. Är vi också nedsupna?!

Seriöst; tro inte Dalle är under isen...han och Robert Gustavsson ska spela buskis i sommar, lär redan vara uppbokat. Tror inte det är läge för honom att gå ned i alkohålet..än.
__________________
Senast redigerad av Walker 2008-05-14 kl. 18:34.
Citera
2008-05-14, 17:47
  #3
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Jag och många andra har burit på systemkassas och gått med sänkt blick. Är vi också nedsupna?!

..han och Robert Gustavsson ska spela buskis i sommar, lär redan vara uppbokat...

Hoppla, då fattar jag hur läget är. Vem fan skulle inte tröstsupa....
Citera
2008-05-14, 18:06
  #4
Medlem
Qauss avatar
Jag jobbade i butik för ett par år sen och han brukade handla där på kvällskvisten och han var ofta lite dragen men jag uppfattade aldrig honom som risig iof bara lite glad i spriten. För övrigt var han sjukt kul att kolla på han har grym mimik
Citera
2008-05-14, 18:13
  #5
Medlem
Gateways avatar
Tror knappast TS teori stämmer.
Citera
2008-05-14, 18:21
  #6
Avstängd
ken_parks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Såg den gemytlige P. idag på St: Eriksgatan bärandes en systemkasse och med sänkt blick. Är han månne nersupen och .... out...??? Till saken hör att han såg RIKTIGT risig ut....


Vem som helst som haft ett par tunga dagar på jobbet skulle nu kunna köra den stilen...
Citera
2008-05-14, 18:46
  #7
Medlem
techmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park
Vem som helst som haft ett par tunga dagar på jobbet skulle nu kunna köra den stilen...

Citera
2008-05-14, 18:51
  #8
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Jag och många andra har burit på systemkassar och gått med sänkt blick. Är vi också nedsupna?!

Seriöst; tro inte Dalle är under isen...han och Robert Gustavsson ska spela buskis i sommar, lär redan vara uppbokat. Tror inte det är läge för honom att gå ned i alkohålet..än.

Fast har han fått problem så kanske han har prioriterat om lite?
Citera
2008-05-14, 19:23
  #9
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Skippa skitsnacket

Hur konstigt vore det at killen faktiskt är nerkrökad...?? Jag frågade - OM NÅN VET - andra spekulationer kan bara dra åt helvete...
Citera
2008-05-14, 20:32
  #10
Medlem
BalleAnkas avatar
Osäkert om det har något med ämnet att göra men hans sommarstuga är till salu:

http://bovision.se/description/descr...&guid=84059506
Citera
2008-05-14, 20:40
  #11
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Hur konstigt vore det at killen faktiskt är nerkrökad...?? Jag frågade - OM NÅN VET - andra spekulationer kan bara dra åt helvete...

Snarare så är han kåt, glad och tacksam...

Men visst ser han sliten ut, har väl också tänkt lite i dom banorna. Sprit gillar han ju i all afall.
Citera
2008-05-14, 21:20
  #12
Avstängd
ken_parks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Osäkert om det har något med ämnet att göra men hans sommarstuga är till salu:

http://bovision.se/description/descr...&guid=84059506


När han fått den där kåken såld lär han ju kunna skippa spriten och dra igång med kola istället
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback