• 1
  • 2
2008-05-13, 11:35
Medlem
Hej hej!

Jag har pillat i mig flöddriga saker ganska så friskt tidigare men har väl itne gjort det på ett tag nu. Har dock aldrig provat Xanor, utan "bara" stessar, dolcontin, valium o oxascand.

Jag har tidigare fått en rätt bekväm känsla på 25 mg stessar, så då borde ju xanor 0,5 vara jäkligt för lite för mig, eller är de starkare? Är ju helt bortkommen på sånt här. Så man vet vad man har att vänta sig el om det bara är skit?

Är 1,74 lång, tjej och väger ca 57 kg.

Tacksam för svar snarast!
Citera
2008-05-13, 11:37
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyk_tramsans
Hej hej!

Jag har pillat i mig flöddriga saker ganska så friskt tidigare men har väl itne gjort det på ett tag nu. Har dock aldrig provat Xanor, utan "bara" stessar, dolcontin, valium o oxascand.

Jag har tidigare fått en rätt bekväm känsla på 25 mg stessar, så då borde ju xanor 0,5 vara jäkligt för lite för mig, eller är de starkare? Är ju helt bortkommen på sånt här. Så man vet vad man har att vänta sig el om det bara är skit?

Börja med 0,5 - Vänta 30 minuter, känner du inget, ta 0,5 till oh fortsätt så tills du känner av ångestlindring/blir go. Normalt sett brukar majoriteten känna av 1mg.
Citera
2008-05-13, 11:40
Medlem
Okej. Känner även en "van" av 0,5 mg så man blir lugn o fin, eller kan man inte räkna med något direkt rus då?

Tror inte jag är alltför känslig då jag tidigare stoppat i mig ibland uppåt 40 mg på en gång. Då har jag iof fått mig ett bra rus, men borde vara rätt mycket räknat till min kroppsvikt?
Citera
2008-05-13, 11:40
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Hej hej!

Tänk på att du inte kan jämföra "mg" rakt av mellan stessar och xanor, sistnämda är mycket starkare, folk brukar säga att 1st xanor 2.2mg motsvarar ca 40 mg valium så ja, jag tror nästan som dig, att 0.5 är för lite, du borde nog behöva 2st 0.5mg (kanske 3st),
Själv tar jag bara en 05a, men jag har noll tolerans på benzo.
Citera
2008-05-13, 11:45
Medlem
Citat:
Tänk på att du inte kan jämföra "mg" rakt av mellan stessar och xanor, sistnämda är mycket starkare, folk brukar säga att 1 xanor 2.2mg motsvarar ca 40 mg valium så ja, jag tror nästan som dig, du borde nog behöva 2st 0.5mg (kanske 3st),
Själv tar jag bara en 05a, men jag har noll tolerans på benzo.

Okej, tack, då vet jag lite mer! Men låter inte 3, 0,5 för en hundring jävligt lite?
Citera
2008-05-13, 11:48
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Okej, tack, då vet jag lite mer! Men låter inte 3, 0,5 för en hundring jävligt lite?

Jo, den som säljer så dyrt kan du be fara åt helvete, det är inte äns överpris det är snarare en blåsning.

Visserligen så styr ju tillgång och efterfrågan priset, jag har själv betalt för mycket i "svårare tider" men det där priset hade jag adrig accepterat.
Citera
2008-05-13, 11:52
Medlem
Citat:
Jo, den som säljer så dyrt kan du be fara åt helvete, det är inte äns överpris det är snarare en blåsning.

Visserligen så styr ju tillgång och efterfrågan priset, jag har själv betalt för mycket i "svårare tider" men det där priset hade jag adrig accepterat.

Det var det jag trodde också. Jävla fitta. Sån tur är har jag inte hämtat än. :P så då jävlar. :P

Hur mkt är rimligt att man får för det?
Citera
2008-05-13, 11:55
Bannlyst
Jo det verkar ju aningen för lite - fattar inte varför dom tillverkar dessa
Citera
2008-05-13, 11:55
Bannlyst
0.5 låter lite lite i alla sammanhang
Citera
2008-05-13, 12:01
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Det var det jag trodde också. Jävla fitta. Sån tur är har jag inte hämtat än. :P så då jävlar. :P

Hur mkt är rimligt att man får för det?

5kr till 10kr styck borde de ligga på.
Men visst, är det den enda kontakten du har och personen ifråga inte säljer några mängder dvs köper för högt inköpris själv så får du väl räkna med ett visst överpris.

Försök få 5 - 7st iaf för en hundring, helst 7st. Det tycker jag han borde gå med på. 3st för en hundring är som sagt ett riktigt taskigt överpris. (OBS! 7st för en hundring är fortfarande ett fett överpris), när jag sa att de kan ligga på upp till 10kr styck så tycker jag fortfarande då att de är överpris, men då är det väl ändå ok.

EDIT: Tillägg i text
Senast redigerad av Midnight 2008-05-13 kl. 12:04.
Citera
2008-05-13, 12:07
Medlem
Liberty.s avatar
100st Xanor Pfizer (1mg) 800-1200:-
100st Xanor (2mg) - pfizer 1200-2000:-
Sjuka överpriser kan förekomma på "stavar"

100st Xanor generic~kopior (1mg) 600-1200:-
100st Xanor generic~kopior (2mg) 1000-2000:-
Vissa idioter tar nog samma pris även fast det är kopior

100st Valium Pfizer blåvalar ~ vallar (10mg) 800-1200:-
100st Valium generic blåvalar ~ vallar (10mg) 600-1000:-

Typ, beror såklart vem du köper av^
Blir billigare med tull men bättre inrikes~ borta bra men hemma bäst
Vore fint med ett litet forum
Senast redigerad av Liberty. 2008-05-13 kl. 12:14.
Citera
2008-05-13, 12:09
Medlem
Okej, tack så mkt för alla svaren! Ja han försöker blåsa mig märker jag, trots att vi är hyffsade vänner. Men nu jävlar får han fan ge mig mer. :P
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in