Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-11-01, 10:43
  #661
Medlem
...det finns fortfarande sånna män kvar.../Andreas 2002 8)
Citera
2002-11-01, 13:26
  #662
Medlem
Giuseppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ereyk
"Endast män av stål kan genomföra en revolution" Lenin 1917

Endast hjärnor av pudding är fortfarande anhängare av kommunism.
-Giuseppe, 2002.
Citera
2002-11-01, 15:48
  #663
Medlem
...

Citat:
Våld är inte alltid fascism.Antifascisternas våld är våld mot fascisterna och fascisternas våld är ju mot alla som gör nåt typ av motstånd mot dom.Jag gillar ingen av revolutionernas personer men det e revolutionen jag gillar och därför kan jag gilla Lenin men Stalin tog över Sovjetunionen efter Lenin och Lenin och dom andra boljsevikerna ville inte ha Stalin vid makten ju.Jag hatar Stalin.Som sagt,han var bara en nojig gammal gubbe.Lenin var inte bra men revolutionen var bra.Det samma med Mao o Che.Att Che avrättade alla anarkister var inte nåt framsteg men revolutionen var fortfarande bra.

Sinnesnärvaro?

Våld mot en "fascist" av AFA är även detta fascism, då de försöker trycka ned olika ogillade politiska åsikter med våld..

Du tycker alltså att Lenin, Mao och Che gjorde nått bra i att mörda miljoner i sk "revolutioner" och sedan lyckas så bra med att fixa deras länder, att samtliga gått åt pipan?

Är en revolution, där flera miljoner dör, bra?

Förstår du hur många som har dött av dina hjältars förvirrande samhällstänkande?
Det är pinsamt att du går och jagar ny-nazister, när du själv glorifierar
samma sorts pack i Lenin Mao och Che..
Citera
2004-06-08, 13:21
  #664
Banned
thompas avatar
En väldigt rolig och intressant tråd på min ära.
Den förtjänar mer uppmärksamhet.
Citera
2004-06-08, 17:20
  #665
Medlem
Jaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
En väldigt rolig och intressant tråd på min ära.
Den förtjänar mer uppmärksamhet.

Kanske det kanske, men den digra mängden text räcker gott för att avskräcka mig. De cirka tre timmarna det skulle ta att plöja igenom hela härligheten kan jag förmodligen göra något bättre med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback