2008-05-12, 15:46
Medlem
requiem1s avatar
gick in på ett apotek där nere och frågade om sleeping pills. Fick ett paket som hette 'HypnoX' och innehöll 15 tabletter. 70 svenska kronor kostade det och allt står på tjeckiska så jag fattar ingenting.

Någon som kanske känner igen märket? Har precis droppat 2st och känner väl inte av något direkt, bara lite allmänt borta
Citera
2008-05-12, 16:04
Medlem
henke1984s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av requiem1
gick in på ett apotek där nere och frågade om sleeping pills. Fick ett paket som hette 'HypnoX' och innehöll 15 tabletter. 70 svenska kronor kostade det och allt står på tjeckiska så jag fattar ingenting.

Någon som kanske känner igen märket? Har precis droppat 2st och känner väl inte av något direkt, bara lite allmänt borta

Hypnox is Barny's product available OTC in all pharmacies. Its valerian, hops and passionflower mix.
Honestly, if you are addicted to chemical sleeping pills, this is waste of money. Otherwise it helps to calm down, relax and eventually fall asleep. Nothing spectacular.

Verkar siom att de e precis som Valerina
Citera
2008-05-12, 16:06
Medlem
TomiXIIs avatar
Hehe läste också det precis att det är Valeriana som är huvudingrediensen.

Så du har köpt Valerina, tänk vad placebo kan göra
Citera
2008-05-12, 17:32
Medlem
requiem1s avatar
vafan så det är typ någon ört som är lugnande alltså? Och går därmed inte att på något sätt trippa på?
Citera
2008-05-12, 17:46
Medlem
henke1984s avatar
Citat:
vafan så det är typ någon ört som är lugnande alltså? Och går därmed inte att på något sätt trippa på?

svar: JA

Du kan slänga i dig hela paketet utan nån nämnvärd effekt
Citera
2008-05-12, 17:47
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:

Ungefär ja, jag anser att det är helt effektlöst men det verkar fungera på vissa (möjligtvis placebo men det låter jag vara osagt).

Om du tyckte om dom så kan du köpa det på hälsokostbutiker, finns ett flertal olika naturläkemedel innehållandes Valeriana (http://www.lakemedelsverket.se/Tpl/M...____1828.aspx) .

Mvh,
lat_jävel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in