2007-06-03, 14:10
Medlem
P.Gs avatar
Han hade väl bara bott i Sverige i tre år?
Citera
2007-06-03, 14:12
Medlem
Csabas avatar
Snart är han namngiven, sen väntar vi på att han talar ut i någon veckotidning och håvar in storkovan.

För övrigt så var det en klen attack han fick till, han kunde ju i vart fall sett till att göra det ordentligt.
Citera
2007-06-03, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Csaba
Snart är han namngiven, sen väntar vi på att han talar ut i någon veckotidning och håvar in storkovan.

Om han kommer att bli skadeståndsskyldig för det Danska Fotbollsförbundet kommer att få böta, och om de får spela inför tomma läktare, så lär han behöva en hel del storkovor.
Citera
2007-06-03, 14:27
Medlem
Kimbo_Slices avatar
Citat:
- Jeg ville gå ind og sige til dommeren, at det var noget fis, det han havde gjort.

Varför ville han gå in till domaren och säga att det luktade fis?
Citera
2007-06-03, 14:50
Medlem
litenbondes avatar
Ja vad kan man säga om det här "spektaklet" igentligen. Har nog aldrig sett en så underhållande match i helhet, där först sverige drar upp en 3-0 ledning för att sedan låta danmark komma igen. När sedan huliganen springer in på plan lysste mitt ansikte nästan upp. Det här är fotbollen år 2007, En väldigt massa mål tillsamman med huliganer som gör större mediarubriker än själva matchen

Ps. Bara jag som väntar på boken "Berömd på tio sekunder, hatad för evigt"
Citera
2007-06-03, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbonde

Ps. Bara jag som väntar på boken "Berömd på tio sekunder, hatad för evigt"

Det blir nog en läsvärd bok. De flesta andra fall brukar ta ett liv på sig att nå toppen, för att på 10 sekunder ramla ner igen...
Citera
2007-06-03, 15:05
Medlem
HonkenLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Eftersom han är Dansk medborgare kan han väl inte ha ett svenskt personnummer.

Jodå. Om han är skriven i sverige så FÅR han ett svenkst personnummer.
Jag är svensk medborgare och bor i Danmark, jag har ett danskt personnummer.
Citera
2007-06-03, 15:06
Medlem
Haleys avatar
Citat:

Jag är inte svensk medborgare men har fått ett svenskt personnummer eftersom jag är bosatt här, så det kan man visst ha.
Citera
2007-06-03, 15:21
Medlem
Citat:

Du måste ha ett svensk personnummer för du ska kunna betala skatt, skriva dig på en svensk adress osv.
Citera
2007-06-03, 15:30
Bannlyst
Känns väldigt konstigt för oss som följde dramat via radion. Känns inte som jaggjort det på 15 år. Lite snöpligt att inte se vad som hände förrän efteråt. Vad gjorde vakterna?? Ingen som klagar på dom ??
Citera
2007-06-03, 15:38
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkzie
Diggar denna bild: http://www.svenskafans.com/image/1/35378.jpg

Liknar mest Reefat El Sayed på den bilden. Så det stämmer nog att han har lite blod från mellanöstern.
Citera
2007-06-03, 15:39
Medlem
TeEsErs avatar
Publikvärdarna lär ha ett och annat att förklara eftersom de helt klart tittade på fotbollen istället för publiken. Det var ju inte bara en nisse som sprang in utan flera stycken. Lär bli jobbigt för de publikansvariga när videobanden granskas. Det här kommer att leda till att danskarna måste lägga om sitt säkerhetstänkande från "sunt förnuft" till "lita på ingen".

Den danska publiken har alltid haft ett rykte om sig att vara snäll och beskedlig och bara vilja festa och ha kul.

/T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in