Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-04, 02:06
  #193
Medlem
Ultimatrixs avatar
*gräver upp tråden*

Någon som fortfarande foldar åt Flashback? Har funderat på att börja folda för flashback istället för Bitgamer, men det är ju rätt trist då "Active CPUs within 50 days 2" innebär att det bara är 1-2 som fortfarande foldar

Vem är i.b.m förresten? 4141 work units, helvete vad tid det lär ha tagit?

Nu tycker jag vi startar laget igen!
Citera
2013-01-07, 09:49
  #194
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultimatrix
*gräver upp tråden*

Någon som fortfarande foldar åt Flashback? Har funderat på att börja folda för flashback istället för Bitgamer, men det är ju rätt trist då "Active CPUs within 50 days 2" innebär att det bara är 1-2 som fortfarande foldar

Vem är i.b.m förresten? 4141 work units, helvete vad tid det lär ha tagit?

Nu tycker jag vi startar laget igen!
Jag har inte haft på min PS3 så mycket de senaste två åren, varken spelat eller foldat. Har mestadels använt BOINC eftersom det är open source. Men skall börja folda snart igen. Så länge det förekommer aktiv diskussion i den här tråden, då börjar medlemmar folda igen.

Vad gäller i.b.m så har jag för mig att han bidrog med grafikkortet. Då går det mycket snabbare att bearbeta work units. Jämför bara med BOINC.

Tycker definitivt att du skall folda åt Flashback

Gillar för övrigt din anti-Apple avatar
Citera
2013-01-10, 13:35
  #195
Medlem
i.b.ms avatar
Jag had min PS3 på dygnet runt i större delen av ett år Sedan hade jag även en del jobb på en av mina PC (med grafikkortet)

Har funderat på att fylla på med work units men har inte haft igång min PS3 många gånger de senaste året
Citera
2015-08-19, 08:21
  #196
Medlem
PrettySneakys avatar
*BUMP*

Nu kör vi!
Citera
2023-03-19, 21:58
  #197
Avstängd
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/m...teamnum=123744

Än så länge är det bara jag som verkar bidra till denna F@H grupp...
Dött?

Hittade en Ps3 i sopbingen ifjol. Fläskar gärna igång helvetet. Ligger mest på hyllan då X. 360. har roligare spel.

/Anti-Vit Centerpartist
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback