2008-05-08, 19:04
Medlem
Vilka sköna mediciner kan jag inhandla över disk i Thailand numera?
Citera
2008-05-08, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av damen i svart
Vilka sköna mediciner kan jag inhandla över disk i Thailand numera?
Bor där nere delvis ,dom vill att du skall ha recept men det e långt från alla som följer det....allam deras alprazolam e dunder bra tycker jag....valiumen e dåliga ,tramadol samt kodein över disk funkar bra ,iallafall i phuket o pattaya. bråkar de om recept sp säg att du har detta hemma o du glömt den hemma....annars byt apotek ,det finns i varje hörn....steroider hjälper dig dom nästan att sälja på dig men hitta ett apotek (beror på hur länge du stannar..) jag kom i kontakt med en kille på ett apotek han hade alltid inne benso till mig varje vecka för vi gjorde upp om det ...allt handlar om det gammla vanliga CASH...

men lycka till ,jätte fint land o goa människor
Citera
2008-05-08, 19:27
Medlem
Tackar! Var där nere för ett bra tag sedan å då var det inga problem att handla valium över disk.
Citera
2008-05-08, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av damen i svart
Tackar! Var där nere för ett bra tag sedan å då var det inga problem att handla valium över disk.
det brukar inte vara några problem turisterna är för mycket värda att neka till vi skall må bra ....vi sakll bara ha det gott där så verkar det vara...men det finns 50 tals apotek i liten omradie ,bara att försöka så lyckas du
Citera
2008-05-08, 20:22
Medlem
klars avatar
Misstänker att du kan få tag på det mesta bara du betalar bra för dig.

Allt kan köpas för pengar i sånna skitländer
Citera
2008-05-08, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klar
Misstänker att du kan få tag på det mesta bara du betalar bra för dig.

Allt kan köpas för pengar i sånna skitländer
skitländer?? ut o res lite så kommer du nog märka vilket jävla U-land vi blivigt ,men som vanligt vi svenskar tror världen cirkulerar runt oss ,ledsamt för fan....jamför Bangkok med Stockholm då skäms man för att vara svensk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in