• 3
  • 4
2008-10-01, 20:35
Medlem
Trammiss avatar
Kommer ihåg att när jag rökte min första cigg så blev det en jävla huvudvärk i några minuter, men med snuset så blev det ett mer behagligt rus så det sistnämnda lockade ju lite mer att bli beroende av.
Citera
2008-10-01, 20:39
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Visserligen går nikotinkicken från cigaretten snabbare, men jag tycker snuset har varit värre.

Vet flera som spytt utav nikotinkick från cigaretter men aldrig upplevt det själv.

Cigg: Skön stirrig känsla, tom i bollen, lite vinglig och man får kisa med ögonen en stund. Tycker det är riktigt skönt.
Snus: Allmän obehaglig känsla, magont, kallsvettig och skumt illamående som ofta har resulterat i vomering.

Nu upplever ju alla olika som tur är, men det var så jag upplevde mina nikotinkickar. Nuförtiden röker man och snusar om vartannat dygnet runt.

Har alltid haft svårt att förstå hur man kan spy av nickokickar. Åtminstone vad gäller cigg, snus kan jag väl hellre förstå fastän jag aldrig spytt av det. Men det har väl också att göra med faktorer som ens kroppstorlek, och huruvida man ätit eller inte ätit innan. Minns att jag mådde hyfsat dåligt ett par gånger alldeles i början då man tog en prilla på tom mage.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in