Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2016-08-13, 11:31
  #109
Avstängd
DougLees avatar
tror folk på allvar att en ond jude sitter o trycker på knappar vid alla bord? på nosebleeds t.o.m spelar proffs mot varandra utan att oroa sig för riggen. Sen så tjänar siten galet mkt på rake o spin n go's etc.
Citera
2016-08-13, 12:10
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life

Att du tror att det är några givmilda änglar som startat pokersidor visar tydligt att du är naiv

Jag har inte presenterat bevis.

Om du har svårt att förstå vad jag skriver nu. Ring 112!

I vilket inlägg påstår jag att pokersidor är givmilda änglar ?

Sant

Behöver inte ringa någonstans. Dina hypoteser är enkla att förstå.
__________________
Senast redigerad av Riggragg 2016-08-13 kl. 12:15.
Citera
2018-07-11, 11:14
  #111
Medlem
moment-of-truths avatar
då är man top 10 i hot 7.50 och vi är 6 personer ifrån bubblan, AA i tidig position, raisar lite mindre än 3x BB, en dude bredvid mig shove'ar och han som har näst mest chips på bordet shove'ar så det är en chiplead pott... vad har han? AK offsuit...

floppen bara spader och såklart har han K i spader och får in den på turn...

*suck*

varför är det så jävla brutalt på stars? man blir ju utdragen konstant på den här jävla siten, har alltid haft sån jävla otur när jag är deep i turneringar
Citera
2018-07-12, 23:29
  #112
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moment-of-truth
då är man top 10 i hot 7.50 och vi är 6 personer ifrån bubblan, AA i tidig position, raisar lite mindre än 3x BB, en dude bredvid mig shove'ar och han som har näst mest chips på bordet shove'ar så det är en chiplead pott... vad har han? AK offsuit...

floppen bara spader och såklart har han K i spader och får in den på turn...

*suck*

varför är det så jävla brutalt på stars? man blir ju utdragen konstant på den här jävla siten, har alltid haft sån jävla otur när jag är deep i turneringar
92% equity att du vinner, 7% eq att villian vinner, 1% split pot.
Kolla handhistorik så ska du nog se att du vinner rätt ofta med AA, speciellt mot Ax.
Men jävligt surt, jag vet känslan. Blivit utdragen så många gånger, men undra om jag inte drar ut lika många gånger också.

Lyckades få runner-runner straight flush idag på ett cash game. Skön feeling - men hur ofta händer det?
Citera
2018-07-24, 23:44
  #113
Medlem
moment-of-truths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0mfg(ish)
92% equity att du vinner, 7% eq att villian vinner, 1% split pot.
Kolla handhistorik så ska du nog se att du vinner rätt ofta med AA, speciellt mot Ax.
Men jävligt surt, jag vet känslan. Blivit utdragen så många gånger, men undra om jag inte drar ut lika många gånger också.

Lyckades få runner-runner straight flush idag på ett cash game. Skön feeling - men hur ofta händer det?


i know.
postade handen i r/poker och fick som svar ”du har väl oxo haft en suck out och skrattat och sedan grindat vidare”...
JA, men inte för en chiplead pot precis innan bubblan - det är just den spoten slm gör denna bad beat så mycket tyngre än andra spots då jag kunde ha kommit till final table
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback