Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2020-01-15, 06:47
  #49
Medlem
Är hon transa kanske? Hennes händer ser lite grabbiga ut även om det kan vara att hon bara är lång med nån typ av ätstörning.
Citera
2020-01-16, 04:22
  #50
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hex30
Är hon transa kanske? Hennes händer ser lite grabbiga ut även om det kan vara att hon bara är lång med nån typ av ätstörning.

Tror det är en blandning av åldern och solning.

Jag tycker hon är väldigt vacker och mysig men man ser att hennes ansikte håller på att ramla ihop och hon kommer tappa i attraktion snabbt.

Hon ska tydligen vara väldigt allmänbildad och smart. Tvekar inte på det. På Spåret material tydligen.

En sak som stör mig med henne är att man ser hur ointresserad av sport hon är trots att hon måste verka lite sportintresserad efter Sporten på mornarna.
Citera
2020-01-16, 07:06
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Tror det är en blandning av åldern och solning.

Jag tycker hon är väldigt vacker och mysig men man ser att hennes ansikte håller på att ramla ihop och hon kommer tappa i attraktion snabbt.

Hon ska tydligen vara väldigt allmänbildad och smart. Tvekar inte på det. På Spåret material tydligen.

En sak som stör mig med henne är att man ser hur ointresserad av sport hon är trots att hon måste verka lite sportintresserad efter Sporten på mornarna.

Kan vara så, hon är ju rätt lång så det spökar kanske till det lite.
Hon känns väldigt inskränkt när hon pratar, inte öppen för andras åsikter alls, så särskilt smart är hon nog inte.
Citera
2020-11-01, 22:44
  #52
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Har inget skvaller men för att vara 47 år ser hon riktigt jävla bra ut.
Instämmer, hon ser bra ut för sin ålder. Idag är hon 49 år gammal och ser riktigt bra ut. Ser henne just nu i kanal 5 och Alla mot alla " med Filip och Fredrik.
Citera
2021-01-25, 22:30
  #53
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Instämmer, hon ser bra ut för sin ålder. Idag är hon 49 år gammal och ser riktigt bra ut. Ser henne just nu i kanal 5 och Alla mot alla " med Filip och Fredrik.

Visst ser hon bra ut, speciellt innan dom krigsmålar henne från ca 19:30 in.
https://www.svtplay.se/video/2974047...omn?start=auto
__________________
Senast redigerad av sykkelpump 2021-01-25 kl. 22:32.
Citera
2021-03-17, 11:08
  #54
Medlem
Var har hon tagit vägen i SVTs morgonstudion? Har inte sett henne på länge, nytt uppdrag?
Citera
2021-08-25, 16:31
  #55
Medlem
sfrges avatar
Fanns det en utmärkelse som hette "Riksmilf" så borde Karin Magnusson ha belönats med den.
Hennes mun är som en våt dröm bara den.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback